eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskiePrzygotowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budowy krytego basenu wraz z strefą rekreacyjną, halą sportową, strzelnicą sportową oraz z zagospodarowaniem terenu w Piekarach Śląskich, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wraz z konsultacjami specjalistów wkładu technicznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie nr 510426774-N-2021 z dnia 2021-04-01 r.
Prezydent Miasta Piekary Śląskie:

Przygotowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budowy krytego basenu wraz z strefą rekreacyjną, halą sportową, strzelnicą sportową oraz z zagospodarowaniem terenu w Piekarach Śląskich, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wraz z konsultacjami specjalistów wkładu technicznego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772316-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540397856-N-2021; 540400576-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 939 379
faks: 32 287 22 69
e-mail: um@um.piekary.pl
www: www.bip.piekary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budowy krytego basenu wraz z strefą rekreacyjną, halą sportową, strzelnicą sportową oraz z zagospodarowaniem terenu w Piekarach Śląskich, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wraz z konsultacjami specjalistów wkładu technicznego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271-91/IG/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla przedsięwzięcia pn: „Przygotowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej na wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej budowy krytego basenu wraz ze strefą rekreacyjną, halą sportową, strzelnicą sportową oraz z zagospodarowaniem terenu w Piekarach Śląskich, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wraz z konsultacjami specjalistów wkładu technicznego”. 2.Zakresem i przedmiotem niniejszego przedmiotu zamówienia jest przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie kompletnej procedury konkursowej (konkursu dwuetapowego w rozumieniu u.p.z.p.), w imieniu Zamawiającego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej w treści opisu przedmiotu zamówienia - u.p.z.p.), z uwzględnieniem nowelizacji przepisów ww. ustawy obowiązujących od dnia 1 stycznia 2021 r. wraz z ewentualnymi zmianami prawa dokonywanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Wybór procedury konkursu nieograniczonego lub ograniczonego zostanie ustalony z Zamawiającym. 4.Dążeniem konkursu dwuetapowego i jego celem jest możliwie najszersza, najpełniejsza i kompletna ocena oraz porównanie złożonych koncepcji architektoniczno-budowlanych (prac konkursowych) budowy krytego basenu wraz z strefą rekreacyjną, hali sportowej, krytej strzelnicy sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu i pozostałymi elementami wymienionymi w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. W jego rezultacie Zamawiający oczekuje uzyskania (wyboru) najlepszej koncepcji, która będzie podstawą do opracowania dokumentacji projektowej dla realizacji przedmiotowej inwestycji. 5.Przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na trzy zasadnicze etapy (części): 1 – przygotowanie, zorganizowanie i ogłoszenie konkursu dwuetapowego (w szczególności: publikacja ogłoszenia o konkursie zgodnie z u.p.z.p., opis konkursu, przygotowanie regulaminu konkursu, przygotowanie warunków konkursu, przygotowanie harmonogramu przeprowadzenia konkursu, zapewnienie sędziów sądu konkursowego, przygotowanie propozycji kryteriów oceny ofert konkursowych, przygotowanie propozycji odpowiedzi na pytania uczestników konkursu oraz pozostałe czynności, dane, informacje i dokumenty wynikające z przepisów u.p.z.p., a także przygotowanie, uruchomienie i prowadzenie indywidualnej strony internetowej dla przedmiotowego konkursu oraz konta w mediach społecznościowych); wybór ilości i zakresu składu sądu konkursowego wraz z przewodniczącym oraz rodzaj i wysokość nagród konkursowych należy do wyłącznej kompetencji Zamawiającego po rozważeniu propozycji wykonawcy, 2 – przeprowadzenie konkursu dwuetapowego i ogłoszenie jego wyników (wybór najlepszych/ej prac/y konkursowej, zatwierdzenie rozstrzygnięcia konkursu, publikacja ogłoszenia o wynikach konkursu) zgodnie z przepisami u.p.z.p., 3 – podsumowanie i zakończenie konkursu dwuetapowego, wraz z czynnościami promocyjnymi i informacyjnymi. 6.Obok etapów (części) zasadniczych, wykonawca będzie realizował na bieżąco pozostałe działania zgodne z umową i niniejszym opisem przedmiotu zamówienia (w szczególności: strona internetowa, konto w mediach społecznościowych, promocja, spotkania, konsultacje, doradztwo itd.). 7.Wszelkie czynności dokonywane przez wykonawcę oraz opracowywane dokumenty i informacje wymagają uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 8.Termin realizacji i ukończenia kompletnego przedmiotu zamówienia, w tym wszystkich czynności i działań objętych przedmiotem zamówienia, których celem jest wybór oferty konkursowej (rozstrzygnięcie konkursu) i wykonanie pozostałych obowiązków umownych: do 10 miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy. W terminie 14 dni od daty podpisania umowy wykonawca złoży Zamawiającemu harmonogram realizacji zamówienia do zatwierdzenia. 9.W ramach zamówienia wykonawca będzie prowadził działania promocyjne, informacyjne (ogólnokrajowe i lokalne), konsultacyjne (w tym społeczne na terenie Piekar Śląskich i w siedzibie Zamawiającego). 10.Przygotowanie kompletnej dokumentacji konkursowej w wersji papierowej i elektronicznej. 11.Starania i koszty dojazdu do Piekar Śląskich, koszty administracyjne i organizacyjne, wynagrodzenie sędziów sądu konkursowego wyznaczonych przez wykonawcę, oraz pozostałe czynności i koszty w związku z realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. 12.Udział w rozstrzygnięciu konkursu, opiniowanie prac konkursowych w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami, sprawdzenie zgodności złożonych prac konkursowych z wymaganiami technicznymi i ekonomicznymi oraz uczestnictwo w spotkaniach i naradach koordynacyjnych, konsultacyjnych na terenie Piekar Śląskich i w siedzibie Zamawiającego. 13.Doradztwo merytoryczne, techniczne oraz ekonomiczne realizowane w siedzibie Zamawiającego, na terenie Piekar Śląskich oraz za pomocą korespondencji e-mail’owej, a także telekonferencji i wideokonferencji. 14.Współpraca na wszystkich etapach procedury konkursowej z Zamawiającym. 15.Sporządzanie sprawozdań z postępu prowadzonych prac nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 16.Udział w spotkaniach i w naradach na terenie Piekar Śląskich, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 17.Przygotowanie i prowadzenie odrębnej strony internetowej dotyczącej wyłącznie przedmiotowego konkursu (umieszczanie aktualnych informacji) oraz założenie i prowadzenie konta w mediach społecznościowych. Udostępnianie tych informacji także na innych stronach internetowych, w tym na stronie Zamawiającego www.piekary.pl oraz na FB Zamawiającego. 18.Przygotowanie i przekazanie do akceptacji przez Zamawiającego w szczególności: regulaminu konkursu, warunków konkursu, harmonogramu przeprowadzenia konkursu, zapewnienie sędziów sądu konkursowego z odpowiednim doświadczeniem w tym zakresie, w tym doświadczeniem i kwalifikacjami wymaganymi przepisami u.p.z.p., przygotowanie propozycji kryteriów oceny ofert konkursowych, przygotowanie propozycji odpowiedzi na pytania uczestników konkursu itp. oraz pozostałe wymagane umową, niniejszym opisem przedmiotu zamówienia i przepisami u.p.z.p. 19.Pełna obsługa procedury konkursowej na terenie Piekar Śląskich, w siedzibie Zamawiającego i za pomocą środków tele-wideo-informatycznych. 20.Doradztwo techniczne przez osoby z odpowiednim doświadczeniem prowadzone na terenie Piekar Śląskich, w siedzibie Zamawiającego i za pomocą środków tele-wideo-informatycznych. 21.Oddanie do dyspozycji Zamawiającego fachowców, w co najmniej następującym zakresie (osoby, które będą uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres jego realizacji i zostaną wpisane do treści Umowy): - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności architektonicznej, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej jednej procedury konkursowej w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych zakończonej wyborem pracy konkursowej (rozstrzygnięciem konkursu), - co najmniej cztery osoby posiadające doświadczenie w projektowaniu lub nadzorowaniu lub kierowaniu: budowy lub przebudowy lub remontu lub modernizacji basenu, - co najmniej cztery osoby posiadające doświadczenie jako sędzia konkursowy/członek sądu konkursowego co najmniej jednej procedury konkursowej w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, i jednocześnie spełniające wymogi przepisów u.p.z.p., - co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie w zorganizowaniu (kierownik konkursu lub organizator konkursu lub przewodniczący konkursu lub koordynator konkursu lub przewodniczący sądu konkursowego) co najmniej jednej procedury konkursowej w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji. Wykonawca będzie dysponował powyższymi osobami przez cały okres realizacji zamówienia. 22.Procedura konkursowa musi być zgodna z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (uwzględniając nowelizację ww. przepisów obowiązującą od 1 stycznia 2021 r. wraz z ewentualnymi zmianami prawa dokonywanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Konkurs musi być przeprowadzony zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w trakcie jego przeprowadzania. 23.Jeżeli na konkurs nie wpłynie żadna praca konkursowa, nie wpłynie wymagana minimalna liczba prac konkursowych, zostanie on unieważniony lub z innych powodów nie zostanie dokonane rozstrzygnięcie konkursu (wybór prac/y konkursowych/ej), wykonawca w ramach ryczałtowego wynagrodzenia umownego (bez dokonywania dodatkowej lub odrębnej zapłaty) zorganizuje i przeprowadzi kolejny konkurs. Powtórzenie zostanie dokonane jednorazowo. 24.W związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy do czasu zrealizowania całej inwestycji. 25.Wykonawca w ryczałtowej cenie oferty winien jest uwzględnić wszelkie koszty i czynności pozwalające na prawidłowe wykonanie i ukończenie przedmiotu zamówienia, wraz z wszelkimi opłatami, podatkami i innymi wydatkami niezbędnymi do prawidłowego wykonania i ukończenia przedmiotu zamówienia, a także przekazania go Zamawiającemu. Uznaje się, że wszelkie czynności opisane w SIWZ, opisie przedmiotu zamówienia i Umowie winny zostać wycenione w ofercie wykonawcy i nie będą podlegać odrębnej zapłacie. 26.Wynagrodzenie za wykonanie kompletnego niniejszego przedmiotu zamówienia i jego poszczególnych części jest niezmiennym wynagrodzeniem ryczałtowym. Zmawiający nie przewiduje w tym zakresie jakichkolwiek dodatkowych lub odrębnych płatności lub rozliczeń. 27.Ilekroć w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia mowa jest o dokumentacji, należy przez to rozumieć wszelkie opracowania, dokumenty, procedury, korespondencję, regulaminy, wytyczne, opisy, dokumentację fotograficzną, podkłady mapowe, ogłoszenia, protokoły, katalogi, notatki, szkice, rysunki oraz inne elementy opracowane w formie papierowej i elektronicznej, będące wynikiem realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia II. Założenia koncepcyjne ZAŁOŻENIE MODUŁOWE (modułowa i etapowa realizacja inwestycji) – możliwość budowy poszczególnych obiektów oddzielnie i uruchamianie ich (użytkowanie) oddzielnie, niezależnie od pozostałych, w odrębnych terminach, przy uwzględnieniu warunków finansowych i etapowości prowadzenia inwestycji w osi czasu. W pierwszej kolejności planuje się budowę krytego basenu, następnie strefy SPA, potem hali sportowej i na końcu krytej strzelnicy sportowej. Budowa infrastruktury stosownie do powstających etapowo obiektów. KOMPLEKS – składający się co najmniej z głównego krytego basenu sportowego, krytej basenowej strefy rekreacyjnej dla dzieci (kryty basen mały plus kryty wodny plac zabaw), krytej basenowej strefy rekreacyjnej dla dorosłych (SPA), hali sportowej, krytej strzelnicy sportowej, siłowni i strefy fitness jako dodatkowe strefy przypisane do basenu lub hali sportowej. Należy przewidzieć także część techniczną, technologiczną, zaplecza, magazyny, biura, część socjalną, część szatniową, część sanitarną, parkingi, węzeł przesiadkowy, wewnętrzną komunikację, sieci, instalacje, wyposażenie, zagospodarowanie terenu oraz wszelkie inne elementy składające się na kompleksowość rozwiązań, umożliwiając bezpieczne i swobodne korzystanie z poszczególnych elementów obiektu. Ważne jest zachowanie nowoczesności, połączenia wygody, bezpieczeństwa i swobody przejścia, zwłaszcza pomiędzy basenem i częścią rekreacyjną basenową oraz siłownią / fitness (bez konieczności przebierania się i zabierania rzeczy z szatni). Wykorzystanie technologii typu „oze” do zasilania i ogrzewania budynku. Sam obiekt powinien być energooszczędny lub pasywny, a celem powinno być ograniczenie kosztów utrzymania. Zamawiający wymaga rozwiązań ekonomicznych, ekologicznych, ergonomicznych, w najwyższym stopniu ułatwiających korzystanie z kompleksu i jego poszczególnych elementów. Zamawiający wymaga kompletności wszelkich przyjętych rozwiązań w zakresie poszczególnych elementów kompleksu jak i funkcjonowania całego obiektu. BASEN GŁÓWNY, BASEN MAŁY I STREFA REKREACYJNA DLA DZIECI (jeden obiekt, warunkiem jest swobodny dostęp do strefy basenowej i rekreacyjnej ze strefy szatni, bez konieczności przebierania się) – pierwszy: kryty basen sportowy główny 25 m długości, głębokość ok. 180 – 240 cm, 8 torów, 1 o regulowanej głębokości na potrzeby nauki pływania, nie planuje się zawodów więc wymogi co do dokładności 25 m i ilości miejsc na widowni nie są istotne; drugi: kryty mały basen, rekreacyjny przede wszystkim dla dzieci, płytki do nauki pływania, możliwość prowadzenia aerobiku w wodzie itp.; trzecia: kryta strefa rekreacyjna dla dzieci, wodny plac zabaw, brodzik dla najmłodszych, jedna zjeżdżalnia, jedno jacuzzi. STREFA REKREACYJNA – SPA (może być jako odrębny obiekt lub obiekt znajdujący się w budynku basenowym jw., ale warunkiem jest swobodny dostęp do strefy basenowej i rekreacyjnej ze strefy szatni, bez konieczności przebierania się) – strefa cicha, odizolowana całkowicie od strefy basenowej z możliwością przejścia z budynku do budynku, bezpośrednie połączenie, ewentualnie lokalizacja w tym samym budynku co basen główny, basen na wzór obiektów w SPA, niskie pomieszczenie, sufit wyłożony płytami odbijającymi obraz, (basen niewielki, płytki, bicze wodne, masaże itp.). Pomieszczenie nie musi posiadać widoku na zewnątrz, ma być ciche, odizolowane, przyciemnione, atmosferyczne, przeznaczone do relaksu, wypoczynku i wyciszenia (jacuzzi minimum 2, sauna sucha, sauna mokra, podczerwień, grota solna, gabinet masażu). SIŁOWNIA / FITNESS (nie jako osobny obiekt, lokalizacja najlepiej przy strefie basenowej, ale warunkiem jest swobodny dostęp do strefy basenowej i rekreacyjnej ze strefy szatni, bez konieczności przebierania się) – trening siłowy, sprzęt siłowy, ławki, sztangi, część wydolnościowa, bieżnie, chodziki, rowerki, strefa fitness, sala do aerobiku / zumby itp., mniejsza salka z matami na potrzeby sztuk walki. HALA SPORTOWA (osobny obiekt) – podstawowe przeznaczenie: szczypiorniści zgodnie z wymogami superligi, powierzchnia powiększona, aby można było wydzielić osobne boiska do siatkówki, koszykówki i prowadzić niezależne zajęcia. Widownia: 800-1500 osób. STRZELNICA SPORTOWA (osobny obiekt) – 25 metrów – kryta strzelnica sportowa, rekreacyjna, z możliwością przechowywania broni, ostrej amunicji itp. DODATKOWE FUNKCJONALNOŚCI (opcjonalnie) – squash, ścianka wspinaczkowa, wrotkarnia, kręgielnia. LOKALIZACJA – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, na północ od ul. Solidarności w Piekarach Śląskich, na działkach: 532/86, 513/86, 2768/189. O OSTATECZNEJ FUNKCJONALNOŚCI, ZAKRESIE I UKŁADZIE ZDECYDUJE ZAMAWIAJĄCY. WSZELKIE ZMIANY W OPISANYM POWYŻEJ ZAKRESIE WYMAGAJĄ ZGODY ZAMAWIAJĄCEGO. Zamawiający z uwagi na specyfikę zamówienia nie wskazuje czynności, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych W projekcie należy ująć wymogi dotyczące dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.23.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 124000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: A2P2 architecture&planning Monika Arczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wassowskiego 12
Kod pocztowy: 80-225
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 171892.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 171892.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 184500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.