To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 769288-N-2020
Numer ogłoszenia: 540397369-N-2021, 540401520-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48322482452
faks: +48327795912
e-mail: zampub@szpitalruda.pl
www: www.szpitalruda.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 47/PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa: odbiór i transport oraz utylizacja odpadów medycznych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z
o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w
załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY są ilościami orientacyjnymi, faktyczną ilość określą bieżące potrzeby Zamawiającego. Zmniejszenie ilości
odpadów, których usługi będą dotyczyć nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. 3. Usługi winny być wykonywane
zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.); 2)
ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1403 z późn. zm.); 3) Rozporządzenia
Ministra Zdrowia z dnia 05 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r. poz. 1975);
4) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.) 5) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o
przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 154 z późn. zm.). 6) ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z
2019 r. poz. 2140 z późn. zm.) 4. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby wszelkie czynności były wykonywane przez osoby
zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy zatem osób, które wykonują czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowanie
(przewóz), załadunek, rozładunek, unieszkodliwianie odpadów medycznych. 5. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący
czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w
ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali
wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności w
trakcie realizacji zamówienia: kierowanie (przewóz), załadunek, rozładunek, unieszkodliwianie odpadów medycznych. 6. Wymagania dotyczące sposobu
dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudnienia osób na umowę o
pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od daty doręczenia
prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.52.44.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 911969.28 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hutnicza 8
Kod pocztowy: 40-241
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 984926.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 984926.82
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Zakup i dostawa aparatu USG z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej na Chopina
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.