eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MietkówŚwiadczenie usługi oświetlenia dróg na terenie Gminy Mietków.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie nr 510426850-N-2021 z dnia 2021-04-02 r.
Gmina Mietków:

Świadczenie usługi oświetlenia dróg na terenie Gminy Mietków.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550553894-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mietków, krajowy numer identyfikacyjny 93193509800000, ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 168 113
faks: 713 168 184
e-mail: urzad@gminamietkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oświetlenia dróg na terenie Gminy Mietków.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Gk/Zw.271.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usługi oświetlenia dróg, ulic i placów zlokalizowanych na terenie Gminy Mietków urządzeniami stanowiącymi własność TAURON Nowe Technologie S.A. Kod CPV 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 3. Zakres czynności wykonywanych w ramach świadczenia usługi: - Oględziny infrastruktury oświetleniowej. - Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej. - Wymiana niesprawnych źródeł światła. - Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany. - Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków sieci. - Wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych. - Utrzymywanie tabliczek zaciskowo -bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. - Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.) - Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach oświetleniowych i wysięgnikach. - Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy. - Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. - Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania. - Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych. - Prowadzenie dokumentacji techniczno - ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego. - Utrzymanie opraw w należytej czystości. – Zmiany i regulacja, na wniosek Zamawiającego, czasów załączania / wyłączania oświetlenia oraz wyłączania oświetlenia w godzinach nocnych określonych przez Zamawiającego. 4. Zakres czynności związanych z podniesieniem standardu usługi: – wymiana lamp sodowych na lampy LED: 110 szt. 5. Ilość punktów świetlnych: 547 szt. 6. Wymagania w zakresie usuwania usterek i uszkodzeń infrastruktury oświetleniowej: - usuwanie usterek i niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w następujący sposób: a) do 96 godzin od zgłoszenia w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, b) do 96 godzin liczonych od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach, gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny. - Zawiadamianie Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w/w terminach jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. - Bezzwłoczne podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych, takich jak: a) kolizja drogowa w wyniku, której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa, b) stan infrastruktury oświetleniowej stwarzający zagrożenie dla otoczenia, c) niesprawność fragmentów infrastruktury oświetleniowej stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4kV; d) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich. 6. Przewidywany okres na jaki zostanie zawarta umowa: od 01.12.2020 r. do 30.11.2024 r.. 7. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że Wykonawca zbowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót - osób wy-konujących wskazane powyżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.23.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Świadczenie usługi oświetlenia dróg na terenie Gminy Mietków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 456246.31 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TAURON Nowe Technologie S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Powstańców Śląskich 20
Kod pocztowy: 53-314
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 443439.36

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 443439.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 443439.36
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji na podstawie 67 ust. pk1, lit. b) ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:

b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
– jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.