Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
ZAMÓWIENIE ZWIĄZANE Z COVID: kombinezony i maseczki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 52 374 92 61
faks: 52 374 93 27
e-mail: przetargi@utp.edu.pl
www: www.utp.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZAMÓWIENIE ZWIĄZANE Z COVID: kombinezony i maseczki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa obejmuje:
- kombinezony malarskie rozmiar XL – 25 szt.
- kombinezony malarskie rozmiar XXL – 25 szt.
- maska KN95 biała - 60 szt.
- maska KN95 czarna – 10 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Data i miejsce zawarcia umowy: 25.03.2021 r. Bydgoszcz Cena: 1288,67 zł brutto W obecnym stanie faktycznym nie ma możliwości zaplanowania ilości dostaw w związku z ochroną zdrowia publicznego i zwalczaniem epidemii. Wskazać należy, że wśród personelu oraz studentów notuje się wiele zachorowań na COVID-19 i niemożliwe jest przewidzenie okresu trwania epidemii. Zawieranie umów dotyczących dostaw na środki ochrony indywidualnej na zasadach określonych w ustawie Pzp, w związku z bardzo wysokim prawdopodobieństwem szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 i koniecznością ochrony zdrowia publicznego jest niemożliwe i nieuzasadnione, zarówno organizacyjnie jak i ekonomicznie. Zakupiono w celu zapewnienia ochrony pracownikom AAO Fordon w związku odkażaniem pomieszczeń skażonych COVID-em. Nazwa podmiotu z którym została zawarta umowa: FANTAZJA – BIS Mirosław Jurek, NIP: 5541848968, ul. Inwalidów 51, 85-749 Bydgoszcz.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawy odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Miasta Łodzi w 2025 r.
- Dostawa masek ochronnych typ FFP3 z zaworem dla pracowników narażonych na kontakt z substancjami cytostatycznymi dla UCK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.