eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Robota budowlana - rozbudowa z nadbudową budynku administracyjno - biurowego Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-06

Ogłoszenie nr 510427126-N-2021 z dnia 2021-04-06 r.
Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki:

Robota budowlana - rozbudowa z nadbudową budynku administracyjno - biurowego Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772336-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540405068-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, krajowy numer identyfikacyjny 15447382000300, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: (032) 7351547, 7351637
faks: 327 351 636
e-mail: inwestycje@nfz-katowice.pl
www: www.nfz-katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana - rozbudowa z nadbudową budynku administracyjno - biurowego Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 15/pn/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia była robota budowlana – rozbudowa z nadbudową budynku administracyjno- biurowego Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 oraz budowa przekładki sieci elektroenergetycznej średniego napięcia poza obszar kolizji w związku z planowaną rozbudową istniejącego budynku administracyjno-biurowego Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Katowicach, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składał się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia; 2) dokumentacja projektowa autorstwa Pracowni Projektowo-Wdrożeniowej SABUD; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (w skrócie: STWiOR); 4) decyzja Prezydenta Miasta Katowice nr RBDEC-1230/2020 z dnia 02.09.2020 r. – zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę. 5) decyzja Prezydenta Miasta Katowice nr RBDEC-1286/2020 z dnia 10.09.2020 r. – zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę. Uszczegółowienie i konkretyzację dokumentacji projektowej stanowił wzór umowy oraz formularz opis przedmiotu zamówienia. W razie wątpliwości Wykonawca związany był treścią wzoru umowy oraz formularza opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien był niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 pzp wszelkie wątpliwości odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia, w tym do dokumentacji projektowej, w szczególności wszelkie dostrzeżone błędy, wewnętrzne sprzeczności, niezgodności, czy niekonsekwencje. Opis przedmiotu zamówienia określał standardy jakościowe, o których mowa w art.91 ust.2a pzp. 2. Realizacja zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewidywał i określał warunki ewentualnej zmiany treści umowy. SIWZ we wzorze umowy określał także w szczególności: a) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem były roboty budowlane, których niespełnienie spowodowało zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b) informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem były dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. Wzór umowy określał zasady zawierania umów o podwykonawstwo zarówno w przedmiocie robót budowlanych, jak i w przedmiocie dostaw i usług. Obowiązek przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem były dostawy lub usługi nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (tj. 0,5% wynagrodzenia umowy - ceny oferty), a także umów, których przedmiot nie obejmował wykonania robót konstrukcyjno-budowlanych. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie dotyczyło umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 złotych (brutto). Wykonawca winien był udzielić na przedmiot zamówienia 60-miesięcznej gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu umowy, tj. na wykonane roboty budowlane, w tym na wykonane instalacje oraz zastosowane materiały i urządzenia, a także na pozostałe elementy zamówienia, które można było objąć gwarancją lub rękojmią za wady, na warunkach określonych w umowie. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6401883.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6519083.21

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6519083.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6519083.21
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.