To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Usługa wynajmu autokarów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 765597-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: www.us.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa wynajmu autokarów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.074.2020.UG
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autokarów (część A i B) i mikrobusów (część C i D) wraz z kierowcą w celu świadczenia usług krajowego przewozu osób w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp.
2) Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Część A: Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących.
Część B: Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Cieszynie autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących.
Część C: Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu mikrobusami posiadającymi co najmniej 21 miejsc siedzących.
Część D: Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Cieszynie mikrobusami posiadającymi co najmniej 21 miejsc siedzących.
4) Usługi w zakresie każdej części będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie otrzymywanych zleceń, w terminie od daty zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia
01.03.2021r.) do dnia 28.02.2022r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
5) Każdy z autokarów i mikrobusów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym (posiadać m.in. sprawne ogrzewanie), zapewniającym prawidłowe, zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz ubezpieczenie OC i NNW.
6) Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 60.17.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część A: Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 146450.62 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE Grzegorz Kopeć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słonecznikowa 78
Kod pocztowy: 40-748
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 138500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 149275.00
Waluta: PLN
NAZWA: Część B - Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Cieszynie autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94425.93 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE Grzegorz Kopeć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słonecznikowa 78
Kod pocztowy: 40-748
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 121000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 134000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Część C - Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu mikrobusami posiadającymi co najmniej 21 miejsc siedzących
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu w zakresie części „C” jedyną ofertę złożył wykonawca: Usługi Transportowe Dariusz Jojko, którego oferta została jednak odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy Pzp
NAZWA: Część D - Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Cieszynie mikrobusami posiadającymi co najmniej 21 miejsc siedzących
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części „D” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu w zakresie części „D” jedyną ofertę złożył wykonawca: Usługi Transportowe Dariusz Jojko, którego oferta została jednak odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
- Wykonanie czyszczenia przewodów kominowych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w prowadzonej przez Katowickie Centrum Onkologii inwestycji. p
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyjazdy edukacyjne"
- Organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Wyjazd terapeutyczno-edukacyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Świadczenie usług transportu autokarowego studentów i pracowników dydaktycznych Wydziału Geologii UW w czasie trwania kursów terenowych -powtórka 3 części.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.