eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › "ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I TRANSPORTEM GRYSÓW BAZALTOWYCH I MIESZANKI Z KRUSZYWA ŁAMANEGO DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie nr 510427856-N-2021 z dnia 2021-04-12 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy:

"ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I TRANSPORTEM GRYSÓW BAZALTOWYCH I MIESZANKI Z KRUSZYWA ŁAMANEGO DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771850-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. Wojska Polskiego, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 071 3981667, 3993244
e-mail: zdp@zdp-olesnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I TRANSPORTEM GRYSÓW BAZALTOWYCH I MIESZANKI Z KRUSZYWA ŁAMANEGO DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDP-DT.272.1.27.2020.MM-B

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zakup wraz z dostawą i transportem grysów bazaltowych i mieszanki z kruszywa łamanego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy – obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie”.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44.11.00.00-4 – Materiały konstrukcyjne
44.11.37.00-2 – Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
14.21.22.00-2 – Kruszywo
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje zakup wraz z dostawą i transportem oraz rozładunkiem grysów bazaltowych płukanych i mieszanki z kruszywa łamanego dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy – obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie, w tym: zadanie nr 1 – dotyczące dostawy wraz z transportem oraz rozładunkiem grysów bazaltowych płukanych z podziałem na frakcje – 2-5 mm i 5-8 mm oraz zadanie nr 2 – dotyczące dostawy wraz z transportem i rozładunkiem mieszanki z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5.
1.3.Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez Wykonawcę zadania / zadanie.
1.4. Wielkość zamówienia:
Zadanie nr 1 Grysy bazaltowe wraz z transportem:
Frakcja 2-5 mm:
w ilości do 650 ton Wymagania dotyczące materiału:
Wymiar ziarna – 2/5,6
Uziarnienie – Gc 90/10 ÷ Gc 90/15
Tolerancja uziarnienia – G25/15
Wskaźnik kształtu – S115 ÷ S120
Wskaźnik płaskości – F110 ÷ F120
Gęstość ziarn:
Gęstość objętościowa – ρa = ~ 3,0 ÷ 3,10 Mg/m3
Gęstość ziarn wysuszonych w suszarce
– ρrd = ~ 2,90 ÷ 3,0,Mg/m3
Gęstość ziarn nasyconych i powierzchniowo osuszonych
– ρssd = ~ 2,90 ÷ 3,10 Mg/m3
Pyły – 0,5% ÷ 1,0%
Jamistość – ~ 50,0%
Ziarna pokruszone – C100/0
Odporność na rozdrabnianie – LA15
Odporność na polerowanie – PSV44, PSV50
Odporność na ścieranie powierzchniowe – AAV10
Odporność na ścieranie mikro-Deval – MDE10 ÷ MDE20
Odporność na szok termiczny – VLA = 1,0
Nasiąkliwość – WA24 1,0 ÷ WA24 2,0
Mrozoodporność – F1
Zawartość zanieczyszczeń organicznych lekkich – mLPC0,1
Gęstość nasypowa w stanie luźnym – ~ 1,41 ÷ 1,70 Mg/m3
Promieniotwórczość naturalna –
f1max = ~ 0,24 Bq/kg
f2max = ~ 11,00 ÷ 16,0 Bq/kg

Frakcja 5-8 mm:
w ilości do 350 ton Wymagania dotyczące materiału:
Wymiar ziarna – 5/8
Uziarnienie – Gc 90/15
Wskaźnik kształtu – S115 ÷ S120
Wskaźnik płaskości – F110
Gęstość ziarn:
Gęstość objętościowa – ρa = ~ 2,90 ÷ 3,15 Mg/m3
Gęstość ziarn wysuszonych w suszarce
– ρrd = ~ 2,90 ÷ 3,10 Mg/m3
Gęstość ziarn nasyconych i powierzchniowo osuszonych
– ρssd = ~ 2,90 ÷ 3,10 Mg/m3
Pyły – 0,5% ÷ 1,0%
Jamistość – ~ 50,0%
Ziarna pokruszone – C100/0
Odporność na rozdrabnianie – LA15
Odporność na polerowanie – PSV44, PSV50
Odporność na ścieranie powierzchniowe – AAV10
Odporność na ścieranie mikro-Deval – MDE10 ÷ MDE20
Odporność na szok termiczny – VLA = 1,0
Nasiąkliwość – WA24 1,0 ÷ WA24 2,0
Mrozoodporność – F1
Zawartość zanieczyszczeń organicznych lekkich – mLPC0,1
Gęstość nasypowa w stanie luźnym – ~ 1,41 ÷ 1,70 Mg/m3
Promieniotwórczość naturalna –
f1max = ~ 0,24 Bq/kg
f2max = ~ 11,00 ÷ 16,0 Bq/kg
Zadanie nr 2 Mieszanka z kruszywa łamanego wraz z transportem:
Frakcja 0/31,5
w ilości do 300 ton Wymagania dotyczące materiału:
Wymiar ziarna – 0/31,5
Uziarnienie – GA85 ÷ GA90
Tolerancja uziarnienia – GTA10
Wskaźnik kształtu – Sl20 ÷ Sl40
Wskaźnik płaskości – Fl20 ÷ Fl35
Gęstość ziarn:
Gęstość objętościowa – ρa = ~ 2,60 ÷ 3,05 Mg/m3
Gęstość ziarn wysuszonych w suszarce
– ρrd = ~ 2,50 ÷ 2,90 Mg/m3
Gęstość ziarn nasyconych i powierzchniowo osuszonych
– ρssd = ~ 2,60 ÷ 3,0 Mg/m3
Pyły – 3,0% ÷ 12,0%
Ziarna pokruszone – C90/3 ÷ C100/0
Odporność na rozdrabnianie – LA25 ÷ LA40
Odporność na ścieranie mikro-Deval – MDE15 ÷ MDE35
Nasiąkliwość – WA24 1,0 ÷ WA24 2,0
Mrozoodporność – F1 ÷ F4
Zawartość zanieczyszczeń organicznych lekkich – mLPC0,1
Gęstość nasypowa w stanie luźnym – ~ 1,43 ÷ 1,75 Mg/m3
Siarczany – AS0,2
Zawartość siarki – < 1%
Promieniotwórczość naturalna –
f1max = ~ 0,24 Bq/kg
f2max = ~ 11,50 Bq/kg

1.5. Ilości materiału zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty potwierdzające, że dostarczone materiały posiadają stosowne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie, np. atesty, aprobaty, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności wystawione przez odpowiednie służby potwierdzające zgodności wyrobów z wymogami norm PN-EN 13043.
1.7. Punkty dostawy: Obwód Drogowy Oleśnica – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Obwód Drogowy Syców – ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców, plac budowy na terenie Obwodu Drogowego w Oleśnicy lub w Sycowie.
1.8. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem materiału na wskazany punkt dostawy może odbywać się tylko między godziną 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, chyba że strony uzgodnią inny termin lub miejsce dostawy.


1.9. Odbiory będą realizowane sukcesywnie partiami, transportem Wykonawcy, po uprzednim pisemnym zamówieniu faksem z maksymalnym dwudniowym wyprzedzeniem przez upoważnionego pracownika ZDP z określeniem zapotrzebowania ilościowego.
1.10. Najpóźniej na jeden dzień przed dostawą Wykonawca powiadomi Zamawiającego faksem lub telefonicznie o dokładnym terminie (dzień, godzina) dostawy.
1.11. Bez zanieczyszczeń pylastych – Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania badań uziarnienia (na koszt Wykonawcy).
1.12. Cena musi obejmować całość dostaw wynikających z zakresu zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
1.13. Przed wpisaniem cen jednostkowych do każdej pozycji kalkulacji Wykonawca powinien zapoznać się z odpowiednimi dokumentami przetargowymi.
1.14. Cena ofertowa za 1 tonę zaproponowana przez Wykonawcę jest ceną niezmienną oraz nie podlega waloryzacji do końca realizacji zadania.
1.15. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na jego zlecenie, od dnia zawarcia umowy do wyczerpania jej górnego zakresu ilościowego lub sumy należności Wykonawcy zgodnie z zawartą umową, jednakże maksymalnie do dnia 31.12.2021r.
1.16. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej.
1.17. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia w ilości j. w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych dostaw i zaoferowanych cen jednostkowych.
1.18. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.19. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
1.20. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
1.21. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
1.22. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
1.23. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
1.24. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych.

1.25. Zakres przedmiotu zamówienia będzie ustalany każdorazowo, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego.
1.26. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca.
1.27. Przekazanie ilości i zakresu przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pisemnie za pomocą sporządzonego protokołu.
1.28. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawy, aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi.
1.29. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.
1.30. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa.
1.31. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 44.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 80000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Andrzej Król wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c. Antoni Król, Andrzej Król
Email wykonawcy: info@euro-standard.com.pl
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 53a
Kod pocztowy: 45-525
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Antoni Król wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c. Antoni Król, Andrzej Król
Email wykonawcy: info@euro-standard.com.pl
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 53a
Kod pocztowy: 45-525
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 78412.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 78412.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95940.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Antoni Król wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c. Antoni Król, Andrzej Król
Email wykonawcy: info@euro-standard.com.pl
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 53a
Kod pocztowy: 45-525
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Andrzej Król wspólnik spółki cywilnej: Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c. Antoni Król, Andrzej Król
Email wykonawcy: info@euro-standard.com.pl
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 53a
Kod pocztowy: 45-525
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13653.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13653.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21402.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.