To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Rewitalizacja budynku użyteczności publicznej w Zimnochach - Świechach na potrzeby kulturalne i edukacyjne lokalnej społeczności
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe zamówienie będzie współfinasowane w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie N.A.R.E.W.-Narwiańska Akcja Rozwoju Ekonomicznego Wsi PRZEDSIĘWZIĘCIE 2.2.2: POPRAWA ESTETYKI MIEJSCOWOŚCI OBSZARU LGD N.A.R.E.W. z zakresu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Typ projektu nr 9 (Rewitalizacja małej skali) OŚ VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.6: Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 774336-N-2020
Numer ogłoszenia: 540405221-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 856 503 184
faks: 856 503 184
e-mail: umsuraz@zetobi.com.pl
www: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Rewitalizacja budynku użyteczności publicznej w Zimnochach - Świechach na potrzeby kulturalne i edukacyjne lokalnej społeczności
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BK.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi oraz wyposażeniem remizy OSP i sali spotkań mieszkańców w miejscowości Zimnochy - Świechy w ramach zadania „Rewitalizacja budynku użyteczności publicznej w Zimnochach – Świechach na potrzeby kulturalne i edukacyjne lokalnej społeczności”. a)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, audycie, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ oraz zestawieniu wyposażenia stanowiącego załącznik Nr 9. b)Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygniecie. c)W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. d)W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp i dołączenie do oferty załącznika nr 10. e)Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. f)Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem w branżach wymienionych w zestawieniu kosztów zadania – Załącznik nr 1A – wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę (odpowiednio podwykonawców, oraz dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętów, montażystów. Ustalenia wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców. g)Wymóg zatrudnienie w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru na wykonywanymi robotami. h)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. i)Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu. j)Zamawiający informuje, iż przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji. k)Wymiana stolarki okiennej nie jest przedmiotem niniejszego postępowania z uwagi, iż została już wymieniona.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 382113.82 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: K M BUDOWNICTWO Maciej Mokrzewski, Tomasz Kozicz s.c.
Email wykonawcy: makbud77@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Cygańskiego 14
Kod pocztowy: 18-100
Miejscowość: Łapy
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 436714.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 499891.70
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.