eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › "Sukcesywna dostawa chemii basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie nr 510427960-N-2021 z dnia 2021-04-12 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji:

"Sukcesywna dostawa chemii basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773597-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 47325599500000, ul. Kościuszki 26, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 24 355 22 24
faks: 24 355 22 24
e-mail: info@mosir.kutno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywna dostawa chemii basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOSiR.DAF.26.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę chemii basenowej niezbędną do zachowania prawidłowych parametrów fizykochemicznych i bakteriologicznych wody basenowej w obiekcie Aquapark Kutno przy ul. Kościuszki 54 i basenie odkrytym w Kutnie przy ul. Narutowicza 47. Specyfikacja środków chemicznych: 1. Regulator kwasowości - korektor PH: Korektor pH – na bazie kwasu siarkowego, stężenie kwasu siarkowego 49-50 % oraz inhibitory przeciwko korozji. Preparat zgłoszony do Prezesa Biura do spraw Substancji Chemicznych. 2. Koagulant: Środek do koagulacji wody basenowej na bazie polihydroksychlorkuglinu. Stężenie min 5%. Produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny w myśl obowiązujący przepisów. 3. Środek algo i grzybobójczy: Środek do zwalczania glonów, bakterii i grzybów zawierający min. 30% amin czwartorzędowych. Produkt powinien działać skutecznie na bakterie (min. Escherichia coli,Pseudomonas aeruginosa, Legionella, gronkowce). Dokumentem potwierdzającym jego skuteczność winno być pozwolenie na obrót produktem biobójczym wraz z załącznikami do niego (treść oznakowania opakowania akceptowana zgodne z wymaganiami rozporządzenia PE i Rady 1272/2008 w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin chemicznych (CLP).
4. Podchloryn sodu stabilizowany: Podchloryn sodu płynny, stabilizowany , przeznaczony do dezynfekcji wody basenowej i pitnej oraz powierzchni (Kat. I gr. 2,4,5). Produkt powinien działać skutecznie na bakterie (min. Escherichia coli, Pseudomonas aeruginosa, Legionella, gronkowce) oraz grzyby i wirusy. Dokumentem potwierdzającym jego skuteczność winno być pozwolenie na obrót produktem biobójczym wraz z załącznikami do niego (treść oznakowania opakowania akceptowana zgodne z wymaganiami rozporządzenia PE i Rady 1272/2008 w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin chemicznych (CLP) gdzie wymieniono na jakie organizmy preparat działa.) Zawartość aktywnego chloru określa się na min 165 g/l. Okres trwałości 3 miesiące. 5.Tabletki do fotometru: Tabletki DPD 1 do badania zawartości chloru wolnego w wodzie basenowej. Wymagane dokumenty: karta charakterystyki preparatu. 6.Tabletki do fotometru: Tabletki Phenol Red do odczytu ph wody basenowej. Wymagane dokumenty: karta charakterystyki preparatu. 7.Tabletki do fotometru: Tabletki DPD 3 do badania zawartości chloru związanego w wodzie basenowej. Wymagane dokumenty: karta charakterystyki preparatu. 8. Tabletki do pooltestera: Tabletki DPD 1 do badania zawartości chloru wolnego w wodzie basenowej. Wymagane dokumenty: karta charakterystyki preparatu. 9.Środek do czyszczenia kamienia i wytrąceń wapiennych: Płynny, kwaśny koncentrat działający przy rozcieńczeniu do 1:100, czyszczący osady wapienne i rdzawe (nie zawierający kwasu solnego, siarkowego i azotowego). Wymagane dokumenty: karta charakterystyki preparatu. 10.Zasadowy środek czyszcząco-dezynfekujący: Zasadowy preparat dezynfekujący przeznaczony do dezynfekcji powierzchni oraz do dezynfekcji linii brzegowej (zapis o tym powinien znajdować się z pozwoleniu na obrót lub jego załączniku) Zarejestrowany w kat. I gr 2,4. Minimalne akceptowane rozcieńczenie przy którym produkt wykazuje działanie biobójcze przez Zamawiającego to 1 do 20 (5%). Rozcieńczenie może być mniejsze np. 1% a nie może być większe. Informacja o stopniu rozcieńczania winna znajdować się w pozwoleniu na obrót lub załączniku do niego (treść etykiety lub ulotki informacyjnej zgodnej z wymaganiami rozporządzenia PE i Rady 1272/2008 w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin chemicznych (CLP). Produkt bakteriobójczy i grzybobójczy i wirusobójczy.
Dodatkowo Zamawiający wymaga: - Przeprowadzania min. raz na 6 miesięcy szkoleń z zastosowania środków chemii basenowej oraz utrzymania czystości sanitarno epidemiologicznej na krytych pływalniach; - Przeprowadzania min raz na 3 miesiące badań czystości mikrobiologicznej powierzchni (testy ATP – 5 punktów pomiarowych) i wody (testy ATP 3 punkty pomiarowe). Określenie ilości środków, które należy przyjąć na potrzeby niniejszego postępowania zawiera formularz oferty. Zamawiający wymaga, aby proponowane wyroby podczas stosowania zgodnego z zaleceniami producenta nie wpływały negatywnie na: - zdrowie osób korzystających z basenów; - środowisko naturalne; - urządzenia kontaktujące się z wodą przeznaczoną do spożycia oraz preparaty stosowane w procesach jej oczyszczania i dezynfekcji;
- urządzenia i elementy wyposażenia basenów kąpielowych i pomieszczeń sanitarno - higienicznych; - materiały wykończeniowe i wyroby stosowane w budownictwie; - urządzenia stosowane w instalacjach wentylacyjno-klimatyzacyjnych oraz grzewczych. Dostawa środków ma nastąpić do obiektu Aquapark-Kutno, ul. Kościuszki 54, 99-300 Kutno, a w okresie letnim czerwiec – sierpień również na obiekt basenu zewnętrznego w Kutnie, ul. Narutowicza 47.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 24.96.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 130614.63 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno – Usługowy „Gotix W. H. Gotowicz” Waldemar Gotowicz
Email wykonawcy: biuro@gotix.com.pl
Adres pocztowy: ul. Merlina 5
Kod pocztowy: 89-200
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 160656.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 155781.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 160656.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.