eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie nr 510428115-N-2021 z dnia 2021-04-13 r.
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji:

Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770485-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, krajowy numer identyfikacyjny 01018240100000, Skwer Kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 597 30 80
faks: 22 597 31 86
e-mail: przetargi@krrit.gov.pl
www: www.krrit.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/8/DA/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT. 2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: a)część I zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard S. Wyszyńskiego 9, b) część II zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101. 3 Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną lub obie części zamówienia. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i sposób jego wykonania zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym odpowiednio do części zamówienia Załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ oraz IPU stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 5 Zamawiający wymaga by, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkie osoby biorące udział w
realizacji usług w zakresie określonym w: a) pkt. B.I.1 OPZ oraz pkt. B.II.1 lit. a)-u) OPZ – dla część I zamówienia (świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura
KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 9), b) pkt. B.I.1 OPZ oraz pkt. B.II.1 ppkt 1 i 2 OPZ – dla część II zamówienia (świadczenie usług utrzymania czystości w
obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101) zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w takim wymiarze czasu pracy w jakim dana osoba realizuje Usługi. Zasady dokumentowania i kontroli sposobu realizacji ww. obowiązku
oraz sankcje za jego niedotrzymanie określone są w IPU, w szczególności w § 1 ust. 4, § 4 ust. 7-10, § 10 ust. 2 pkt 1 i 2 IPU. 6 W ramach oferty – dla każdej części zamówienia odrębnie – Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował zamówienie z zastosowaniem Procedury kontroli jakości,
określonej odpowiednio do części zamówienia w Załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. Zasady kontroli jakości związane ze stosowaniem Procedury kontroli jakości określone są w § 6 ust. 8-11 IPU.
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia z zastosowaniem Procedury kontroli dla każdej z części zamówienia odrębnie. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę przedmiotowego obowiązku,Zamawiający przewiduje sankcje określone w IPU, w szczególności § 10 ust. 9 IPU. 7 UWAGA: Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia
przeprowadził wizję lokalną w lokalizacjach, w których będzie świadczony przedmiot zamówienia. W celu ustalenia terminu wizji lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowny wniosek na adres poczty elektronicznej: przetargi@krrit.gov.pl. O terminie wizji Zamawiający powiadomi Wykonawcę
na adres wskazany we wniosku. 8 PRAWO OPCJI: 8.1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia objętego prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w maksymalnym wymiarze 6 miesięcy, odrębnie dla każdej z części zamówienia, tj.: a) część I zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard S. Wyszyńskiego 9, b) część II zamówienia:świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul.Sobieskiego 101. 8.2. Zamówienie objęte prawem opcji polega na: świadczeniu usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT zwanych dalej „Usługami” odrębnie
dla: a) części I zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard S. Wyszyńskiego 9, na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia – załącznik nr
1.1. do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach Umowy odnoszących się do realizacji części I zamówienia – Załącznik nr 8 do SIWZ. b) część II zamówienia: świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101 na warunkach
określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia – załącznik nr 1.2. do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach Umowy odnoszących się do realizacji części II zamówienia – Załącznik nr 8 do SIWZ. 8.3. Z faktu, iż warunki świadczenia usług, będących zamówieniem objętym
prawem opcji objęte są opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem nr 8 do SIWZ, nie należy wyciągać wniosku, iż zamówienie objęte prawem opcji wchodzi w podstawowy zakres zamówienia.
8.4.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 8.5.Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w okresie 6 miesięcy licząc od dnia zakończenia wykonywania zamówienia podstawowego. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w terminie 30 dni przed przewidywanym uruchomieniem prawa opcji. W oświadczeniu tym zostanie wskazany przynajmniej termin uruchomienia opcji oraz okres świadczenia przedmiotu Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednego lub kilkukrotnego składania oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania prawa opcji. 8.6.Jeśli umowa nakłada na Wykonawcę obowiązki związane z realizacją zamówienia objętego prawem opcji, wiążą one Wykonawcę z chwilą złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.5 powyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach oraz terenów zewnętrznych Biura KRRiT przy Skwerze kard. S. Wyszyńskiego 6 i Skwerze kard S. Wyszyńskiego 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 348227.61 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe S.O.S. BARWIT Barbara Jakubczak
Email wykonawcy: barwit@barwit.pl
Adres pocztowy: ul.Klemensiewicza 5A/32
Kod pocztowy: 01-318
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 284128.56

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 284128.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 606666.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie oraz terenu zewnętrznego Biura KRRiT przy ul. Sobieskiego 101.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 164791.79 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe STYK Hanna Bloch
Email wykonawcy: bmcomplex@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Leśniewska 3
Kod pocztowy: 03-582
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 127251.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 127251.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 239340.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Zatrudnienie oraz nadzór osób wykonujących usługę

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.