eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRemont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-14

Ogłoszenie nr 510428252-N-2021 z dnia 2021-04-14 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.:

Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605889-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540222978-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 33025398400000, ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 943 484 444
faks: 943 484 434
e-mail: anna.pienkowska@pgkkoszalin.pl
www: www.pgkkoszalin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji: Sianów, ul. Łubuszan 80, Regionalny Zakład Odzysku Odpadów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Koszalinie. Termin realizacji: do 28.12.2020r. Uwaga! ostateczny termin wystawienia faktury dla każdego z zadań to dzień 31.12.2020 roku. 5. Gwarancja: a) Gwarancja minimum 24 miesiące lub 4000 godzin pracy; b) Wszystkie części zamienne użyte do naprawy muszą być oryginalne (firmy Falubaz, Matthiessen), wykonane zgodnie z zaleceniami producenta; c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany części na inne niż zaleca producent tzn.: - nie ma możliwości wymiany części z przykręcanych na np. spawane. - nie ma możliwości wymiany na materiały gorszej jakości; 6. Serwis (jego reakcja +kary umowne za brak przyjazdu): a) Maksymalny czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii w dni robocze 48 godziny; b) Maksymalny czas naprawy od wystąpienia usterki 5 dni roboczych; c) W przypadku braku reakcji serwisu lub naprawy powyżej 5 dni, naliczane będą kary umowne w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki; d) Okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy; e) Serwis pogwarancyjny; 7. Odbiór i szkolenia: a) Odbiór prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia nastąpi w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, po uprzednim sprawdzeniu maszyn przy udziale pracowników Zamawiającego; b) Warunkiem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego i dokonania odbioru jest wykonanie całego zakresu prac wskazanych w poszczególnych zadaniach i poprawne działanie każdej remontowanej maszyny;

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.22.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków,

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania przetargowego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) .Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru
przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej, z powodu braku ofert złożonych w terminie ich składania.
Zamawiający informuje, że nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.


CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania:Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 100000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Falubaz Polska Spółka Akcyjna S.K.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osadnicza 2,
Kod pocztowy: 65-785
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 164561.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 164561.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 164561.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Falubaz Polska S.A. S.K.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osadnicza 2
Kod pocztowy: 65-758
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 27604.89

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27604.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27604.89
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.