To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
"Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko - piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021".Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 603563-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 943 484 444
faks: 943 484 434
e-mail: anna.pienkowska@pgkkoszalin.pl
www: www.pgkkoszalin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko - piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021".Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamawiający informuje, że: Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na realizację: 1.1. Minimalnie 1 zdanie. 1.2. Maksymalnie 2 zadania. 2. Zaleca się: 2.1. Przeprowadzenie wizji lokalnej, Zamawiający nie przewiduje zorganizowania wizji lokalnej z jego udziałem. 2.2. Aby Wykonawca zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. III. Termin realizacji usługi Od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku. Zakres usługi obejmuje: Zimowe utrzymanie: ulic, dróg i parkingów, zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, w sezonie zimowym 2020.2021. 1.1. Przez obowiązek zimowego utrzymania należy rozumieć: mechaniczne odśnieżanie – pługowanie, posypywanie środkami do zwalczania skutków zimy pojazdami samochodowymi wyposażonymi w plug lemieszowy oraz solarko – piaskarkę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: „Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko – piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021”.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) .
Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej, z powodu braku ofert złożonych w terminie ich składania.
Zamawiający informuje, że nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
NAZWA: „Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko – piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021”.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) .
Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej, z powodu braku ofert złożonych w terminie ich składania.
Zamawiający informuje, że nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
NAZWA: „Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko – piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021”.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) .
Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej, z powodu braku ofert złożonych w terminie ich składania.
Zamawiający informuje, że nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
NAZWA: „Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko – piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021”.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) .
Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej, z powodu braku ofert złożonych w terminie ich składania.
Zamawiający informuje, że nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
NAZWA: „Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko – piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021”.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11923.43 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: - Firma Handlowo Usługowa „Te-Ro” Teresa Kapszewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chałubińskiego 33,
Kod pocztowy: 75-581
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11355.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11355.12
Waluta: PLN
NAZWA: „Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko – piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021”.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) .
Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej, z powodu braku ofert złożonych w terminie ich składania.
Zamawiający informuje, że nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
NAZWA: „Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko – piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021”.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowego na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta.Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) .
Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej, z powodu braku ofert złożonych w terminie ich składania.
Zamawiający informuje, że nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
NAZWA: „Usługa mechanicznego odśnieżania: dróg, ulic i parkingów zlokalizowanych w granicach administracyjnych m. Koszalin, pojazdem samochodowym wyposażonym w pług lemieszowy i solarko – piaskarkę, w sezonie zimowym 2020 - 2021”.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11923.43 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Dudek Wojciech Technika estradowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pogodna 6 B
Kod pocztowy: 75-950
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11233.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11233.73
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.