eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRealizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego nr 11827 pn.: ,Dostosowanie budynku kościoła do obowiązujących przepisów ppoż w Toruniu".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-16

Ogłoszenie nr 510428451-N-2021 z dnia 2021-04-16 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury:

Realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego nr 11827 pn.: ,Dostosowanie budynku kościoła do obowiązujących przepisów ppoż w Toruniu".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767046-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398442-N-2021, 540556232-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 09057078200000, Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 261 413 876/261 414 285
e-mail: rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl
www: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka budżetowa MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego nr 11827 pn.: ,Dostosowanie budynku kościoła do obowiązujących przepisów ppoż w Toruniu".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WIB/PN/2/R/12

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego nr 11827 pn.: ,,Dostosowanie budynku kościoła do obowiązujących przepisów ppoż w Toruniu”.
Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku kościoła garnizonowego pw. Św. Katarzyny na terenie kompleksu wojskowego K-2045 w Toruniu. Celem inwestycji jest budowa instalacji oświetlenia awaryjnego oraz systemu sygnalizacji pożarowej dla przedmiotowego budynku.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in:
1) W zakresie oświetlenia awaryjnego i instalacji elektrycznej
• montaż opraw oświetlenia awaryjnego,
• budowa instalacji zasilającej oświetlenie awaryjne,
• demontaż istniejących drzwiczek w złączu kablowym i liczniku energii elektrycznej,
• demontaż istniejącego wyłącznika głównego p.poż.,
• zamurowanie wnęki po istniejącym wyłączniku głównym,
• wykonanie nowej linii N2XH-O (RM) 4x35mm2 relacji istniejące złącze kablowe – istniejący licznik energii elektrycznej,
• budowa wyłącznika głównego p.poż.
• zabudowa drzwiczek o odporności ogniowej EI 120 na istniejącej tablicy licznikowej,
• zabudowa drzwiczek o odporności ogniowej EI 120 na złączu kablowym,
• zabudowa przycisku PWP (przeciwpożarowego wyłącznika prądu),
• rozbudowa istniejącej tablicy rozdzielczej T.B.,
• rozbudowa istniejącej tablicy rozdzielczej TR.

2) W zakresie Systemu Sygnalizacji Pożaru:
• montaż Centrali SSP wyposażonej w główny panel obsługi,
• montaż optycznych czujek dymu,
• montaż liniowych czujek dymu,
• montaż wieloliniowych czujek dymu,
• montaż radiowych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych,
• montaż adresowalnych, ręcznych ostrzegaczy pożarowych,
• montaż adresowalnych sygnalizatorów akustycznych głosowych,
• montaż adresowalnych modułów wejść / wyjść,

Przed przystąpieniem do montażu SSP należy uzyskać pozwolenie miejskiego konserwatora zabytków w Toruniu.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
• wykonanie prac przygotowawczych,
• wykonanie robót podstawowych objętych dokumentacją projektową w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym,
• wykonanie prac porządkowych,
• zawiadomienie KPWINB na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
• przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko utylizacji odpadów powstałych przy realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje
we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujął w cenie oferty,
• odbiór końcowy i przekazanie przedmiotu umowy Zamawiającemu,
• opracowanie dokumentacji powykonawczej,
• opracowanie aktualizacji "Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla kościoła".
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne

UWAGA: Przedmiotowa inwestycja (budynek kościoła), wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/252 decyzją z dnia 17.10.1981 r. Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9
b) projekt umowy wraz załącznikami – załącznik nr 8
c) formularz cenowy - załącznik nr 1A
d) dokumentacja (przedmiary, STWIOR, PW, PB) – załącznik nr 11

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 392220.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: APE-LP Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wały Piastowskie 1 lok 1508
Kod pocztowy: 80-855
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 395864.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 395864.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 602700.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.