Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Środki związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych: komplety ochronne, worki na zwłoki białe typ P, kombinezony ochronne kat. III, osłony na buty Tyvek.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48(24)3880202
faks: +48(24)3880201
e-mail: a.tomalak@szpital.kutno.pl
www: www.szpital.kutno.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Środki związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych: komplety ochronne, worki na zwłoki białe typ P, kombinezony ochronne kat. III, osłony na buty Tyvek.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywne dostawy środków związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - 7 dostaw w trybie COVID-19: 1 dostawa - komplety ochronne - 500szt., 2 dostawa - komplety ochronne 500 szt., 3 dostawa - komplety ochronne - 500szt., 4 dostawa - worki na zwłoki biały typ P - 100szt., 5 dostawa - komplety ochronne - 4000szt., 6 - dostawa - kombinezony ochronne - 315szt., 7 dostawa - osłony na buty Tyvek - 3000szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie zrealizowane na podstawie art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego. Zamówienie na ww. dostawy dla "Kutnowskiego Szpitala Samorządowego" Sp. z o.o. jest niezbędne do przeciwdziałania COVID-19. Przedmiot zamówienia jest przeznaczony do profilaktyki i zwalczania zakażeń wywołanych wirusem SARS-CoV2, a także zapobieganiem rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 w podmiocie leczniczym, który decyzją Wojewody Łódzkiego od dnia 30 października 2020 r.został przekształcony w szpital zakaźny.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: 1 dostawa - komplety ochronne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3660 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: USŁUGI KRAWIECKIE "U ELI"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Barlickiego 9
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4501.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4501.80
Waluta: PLN
NAZWA: 2 dostawa - komplety ochronne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3660 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: USŁUGI KRAWIECKIE "U ELI"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Barlickiego 9
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4501.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4501.80
Waluta: PLN
NAZWA: 3 dostawa - komplety ochronne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3660 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: USŁUGI KRAWIECKIE "U ELI"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Barlickiego 9
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4501.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4501.80
Waluta: PLN
NAZWA: 4 dostawa - worki na zwłoki białe typ P
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1280 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRIMA-TECH S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górna 2A
Kod pocztowy: 42-262
Miejscowość: Kolonia Poczesna
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1574.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1574.40
Waluta: PLN
NAZWA: 5 dostawa - komplety ochronne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FUTURE MEDIA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrońców Tobruku 38/402
Kod pocztowy: 01-494
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31980
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31980
Waluta: PLN
NAZWA: 6 dostawa - kombinezony ochronne kat. III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5008.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Med Concept Julia Burdziel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 87
Kod pocztowy: 95-082
Miejscowość: Chechło Drugie
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6160.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6160.46
Waluta: PLN
NAZWA: 7 dostawa - osłony na buty Tyvek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7500 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Arka Global sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kopanina 28/32
Kod pocztowy: 60-105
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9225
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9225
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.