To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Program priorytetowy „Racjonalna gospodarka odpadami"
Numer ogłoszenia: 777328-N-2020
Numer ogłoszenia: 540409387-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 022 7229008, 7529253
faks: 022 7229008, 7529253
e-mail: jasinski@eko-babice.pl
www: https://eko-babice.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EKO / PD / 1 / 12 / 2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego kompletnych nowych fabrycznie samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych.
2. Przedmiot zamówienia składa się dwóch części.
1) Opis przedmiotu części I zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w Części I jest dostawa na potrzeby Zamawiającego
3 kompletnych nowych fabrycznie samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych (podwozie i zabudowa) wyposażonych w uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1 100 litrów zgodnych z normą EN 840-1/-2/-3 z dwiema niezależnie pracującymi jednostkami załadowczymi oraz ze składanymi ramionami i systemem podtrzymywania pojemników, wraz z pakietami serwisowymi na okres co najmniej 36 miesięcy.
Klasyfikacja CPV (Wspólnego Słownika Zamówień):
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania.
2) Opis przedmiotu części II zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w Części II jest dostawa na potrzeby Zamawiającego
kompletnego 1 fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z podziałem skrzyni ładunkowej na dwie komory w proporcji objętości 60/40 (podwozie i zabudowa) wyposażonych w 2 uniwersalne urządzenie załadowcze oddzielnie dla każdej komory dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1 100 litrów zgodnych z normą EN 840-1/-2/-3 ze składanymi ramionami, wraz z pakietami serwisowymi na okres co najmniej 36 miesięcy.
Klasyfikacja CPV (Wspólnego Słownika Zamówień):
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania.
3. Opis przedmiotu zamówienia - postanowienia wspólne dla obu części zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody:
a) były nowe fabrycznie (wyprodukowane na 12 miesięcy przed datą dostawy lub później);
b) spełniały minimalną normę Europejskiego Standardu Emisji Spalin Euro 6;
c) były wyposażone w kabinę z klimatyzacją, automatyczną lub zautomatyzowaną skrzynię biegów, system XTrack oraz tachografy cyfrowe.
Uwaga: szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody zostały objęte dodatkowym bezpłatnym pakietem serwisowym na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu każdego z samochodów bez uwag Zamawiającego.
Uwaga: minimalny zakres czynności objętych bezpłatnym pakietem serwisowym wymaganym przez Zamawiającego jest wspólny dla obu części Zamówienia. Szczegółowy wykaz tych czynności zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ).
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Starych Babicach przy
ul Kutrzeby 36 przy czym na potrzeby określenia tej odległości przyjmowana będzie każdorazowo przez Zamawiającego najkrótsza możliwa odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją serwisową liczona po sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów.
Uwaga: Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie dysponowania przez Wykonawcę
co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km. od siedziby Zamawiającego liczonych po istniejącej sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ).
4. W związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością gospodarczą obejmującą
w szczególności odbiór i przewóz drogowy odpadów komunalnych wszystkie samochody, o których mowa w pkt 2, muszą być wyposażone w system rejestracji codziennych tras przejazdu GPS XTrack zgodny z wymaganiami Zamawiającego (szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). W związku z powyższym wybrany Wykonawca obowiązany jest dostarczyć samochody wyposażone w taki system, a także przekazać Zamawiającemu dane do logowania umożliwiające pobieranie zapisów tego systemu z aplikacji rejestrującej.
(Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie montażu systemu GPS XTrack (oraz sposobu malowania i oznakowania oferowanych samochodów) stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ).
5. W dniu przekazania dostarczanych samochodów Zamawiającemu Wykonawca przeprowadzi bez osobnego wynagrodzenia szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego (po czterech na każdy samochód) z zakresu obsługi i eksploatacji samochodu oraz zainstalowanych w nim urządzeń.
6. Wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotu dostawy Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim podwozia i zabudowy, certyfikaty i deklaracje w zakresie bezpieczeństwa zabudów oraz co najmniej dwa komplety kluczyków do każdego z samochodów, a także: apteczkę, trójkąt i gaśnicę, po jednej sztuce na każdy samochód.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 34.14.40.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przedmiotem zamówienia w Części I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EKOCEL Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 8
Kod pocztowy: 84-123
Miejscowość: Rekowo Górne
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2405452.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2735775.81
Waluta: PLN
NAZWA: Opis przedmiotu części II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 707317.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: EKOCEL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 8
Kod pocztowy: 84-123
Miejscowość: Rekowo Górne
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 850000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 942176.00
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.