eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceZakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-16

Ogłoszenie nr 510428587-N-2021 z dnia 2021-04-16 r.
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.:

Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program priorytetowy „Racjonalna gospodarka odpadami"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777328-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540409387-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 16026808000000, ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 7229008, 7529253
faks: 022 7229008, 7529253
e-mail: jasinski@eko-babice.pl
www: https://eko-babice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego 4 kompletnych samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EKO / PD / 1 / 12 / 2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na potrzeby Zamawiającego kompletnych nowych fabrycznie samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych.
2. Przedmiot zamówienia składa się dwóch części.
1) Opis przedmiotu części I zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w Części I jest dostawa na potrzeby Zamawiającego
3 kompletnych nowych fabrycznie samochodów specjalistycznych do odbioru odpadów komunalnych (podwozie i zabudowa) wyposażonych w uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1 100 litrów zgodnych z normą EN 840-1/-2/-3 z dwiema niezależnie pracującymi jednostkami załadowczymi oraz ze składanymi ramionami i systemem podtrzymywania pojemników, wraz z pakietami serwisowymi na okres co najmniej 36 miesięcy.
Klasyfikacja CPV (Wspólnego Słownika Zamówień):
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania.
2) Opis przedmiotu części II zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w Części II jest dostawa na potrzeby Zamawiającego
kompletnego 1 fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do odbioru odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z podziałem skrzyni ładunkowej na dwie komory w proporcji objętości 60/40 (podwozie i zabudowa) wyposażonych w 2 uniwersalne urządzenie załadowcze oddzielnie dla każdej komory dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1 100 litrów zgodnych z normą EN 840-1/-2/-3 ze składanymi ramionami, wraz z pakietami serwisowymi na okres co najmniej 36 miesięcy.
Klasyfikacja CPV (Wspólnego Słownika Zamówień):
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania.
3. Opis przedmiotu zamówienia - postanowienia wspólne dla obu części zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody:
a) były nowe fabrycznie (wyprodukowane na 12 miesięcy przed datą dostawy lub później);
b) spełniały minimalną normę Europejskiego Standardu Emisji Spalin Euro 6;
c) były wyposażone w kabinę z klimatyzacją, automatyczną lub zautomatyzowaną skrzynię biegów, system XTrack oraz tachografy cyfrowe.
Uwaga: szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane samochody zostały objęte dodatkowym bezpłatnym pakietem serwisowym na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu każdego z samochodów bez uwag Zamawiającego.
Uwaga: minimalny zakres czynności objętych bezpłatnym pakietem serwisowym wymaganym przez Zamawiającego jest wspólny dla obu części Zamówienia. Szczegółowy wykaz tych czynności zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ).
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Starych Babicach przy
ul Kutrzeby 36 przy czym na potrzeby określenia tej odległości przyjmowana będzie każdorazowo przez Zamawiającego najkrótsza możliwa odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego a stacją serwisową liczona po sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów.
Uwaga: Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie dysponowania przez Wykonawcę
co najmniej jedną własną lub autoryzowaną przez Wykonawcę stacją serwisową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100 km. od siedziby Zamawiającego liczonych po istniejącej sieci dróg publicznych dopuszczalnych dla ruchu zaoferowanych samochodów stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ).
4. W związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością gospodarczą obejmującą
w szczególności odbiór i przewóz drogowy odpadów komunalnych wszystkie samochody, o których mowa w pkt 2, muszą być wyposażone w system rejestracji codziennych tras przejazdu GPS XTrack zgodny z wymaganiami Zamawiającego (szczegółowa specyfikacja minimalnych wymogów technicznych Zamawiającego dotyczących samochodów dostarczanych w ramach Części I oraz Części II zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). W związku z powyższym wybrany Wykonawca obowiązany jest dostarczyć samochody wyposażone w taki system, a także przekazać Zamawiającemu dane do logowania umożliwiające pobieranie zapisów tego systemu z aplikacji rejestrującej.
(Wzór oświadczenia Wykonawcy w sprawie montażu systemu GPS XTrack (oraz sposobu malowania i oznakowania oferowanych samochodów) stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ).
5. W dniu przekazania dostarczanych samochodów Zamawiającemu Wykonawca przeprowadzi bez osobnego wynagrodzenia szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego (po czterech na każdy samochód) z zakresu obsługi i eksploatacji samochodu oraz zainstalowanych w nim urządzeń.
6. Wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotu dostawy Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim podwozia i zabudowy, certyfikaty i deklaracje w zakresie bezpieczeństwa zabudów oraz co najmniej dwa komplety kluczyków do każdego z samochodów, a także: apteczkę, trójkąt i gaśnicę, po jednej sztuce na każdy samochód.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 34.14.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Przedmiotem zamówienia w Części I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EKOCEL Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 8
Kod pocztowy: 84-123
Miejscowość: Rekowo Górne
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2405452.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2405452.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2735775.81
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Opis przedmiotu części II zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 707317.07 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EKOCEL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 8
Kod pocztowy: 84-123
Miejscowość: Rekowo Górne
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 942176.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 850000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 942176.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.