eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkZakup Łóżek elektrycznych Optiflex 2 (7szt)



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie nr 510428636-N-2021 z dnia 2021-04-19 r.
Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.:

Zakup Łóżek elektrycznych Optiflex 2 (7szt)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 07.01–Zasoby Ochrony Zdrowia, w ramach realizacji projektu pn. "„Zwiększenie dostępności i podniesienie jakości usług zdrowotnych na Obszarze Funkcjonalnym Malbork-Sztum"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 22041530500000, ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 55 6460264
faks: 55 6460235
e-mail: sekretariat@pcz.net.pl
www: www.pcz.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Podmiot leczniczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup Łóżek elektrycznych Optiflex 2 (7szt)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup Łóżek elektrycznych Optiflex 2 (7szt)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.19.21.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
W związku z wystąpieniem epidemii COVID-19 i koniecznością utworzenia u Zamawiającego dodatkowego pododdziału COVID-19 (zgodnie z nakazem Wojewody Pomorskiego) jako działanie celowe i konieczne, w związku z ochroną życia i zdrowia ludzi, zwiększyła się liczba pacjentów naszego szpitala, a wraz z nią zwiększyło się zapotrzebowanie na łóżka szpitalne.
Ze względu na pilne utworzenie pododdziału Covid-19, zawarcie umowy na zasadach określonych w ustawie Pzp w tak krótkim czasie, w związku z bardzo wysokim prawdopodobieństwem szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 i koniecznością ochrony zdrowia publicznego było niemożliwe, dlatego Zarząd postanowił udzielić zamówienia zgodnie
z treścią art. 6a 1. ustawy o COVID-19, że do zamówień na usługi lub dostawy niezbędne do przeciwdziałania COVID-19 nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019).
Zamawiający postanowił złożyć zamówienie u sprawdzonego dostawcy, z którym miał okazję wcześniej współpracować, aby ograniczyć ewentualne problemy z szybką realizacją dostawy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25245.37 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ADVERTI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 1 Maja 87
Kod pocztowy:
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 27565.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27565.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27565.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.