eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robót budowlanych w budynkach komunalnych, w podziale na 5 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie nr 510428783-N-2021 z dnia 2021-04-20 r.
Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.:

Zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robót budowlanych w budynkach komunalnych, w podziale na 5 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772105-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540403712-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 8694 800; 8694 801
faks: 61 8694 809
e-mail: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
www: www.zkzl.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robót budowlanych w budynkach komunalnych, w podziale na 5 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.201.47.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotemzamówienia jest zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robót budowlanych wbudynkach komunalnych w podziale na 5 części: część I - w budynku położonym przy ul. Umińskiego 19ABC w Poznaniu, cześć II - w budynku położonym przy Nowe Zagórze 5-7 w Poznaniu, część III - wbudynku położonym przy Woźnej 13 w Poznaniu, część IV – w budynku położonym przy ul. Św. Wojciecha29 w Poznaniu, część V - w budynku położonym przy ul. Szamarzewskiego 18 w Poznaniu. 2.Zamawiającyinformuje, iż niniejsze zamówienie będzie finansowane przez – Miasto Poznań. 3.Przedmiot zamówienia dlakażdej z części obejmuje: Zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robótbudowlanych w budynkach komunalnych, a w szczególności: 1) opracowanie na podstawie ProgramuFunkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu budowlanego (w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm., zwanej dalej Prawem budowlanym)obejmującego Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno – budowlany i Projekt technicznyoraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem map docelów projektowych wraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzeniaProjektu budowlanego (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalejDokumentacją), 2) uzyskanie na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno –budowlanego, o których mowa w pkt 1 powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 3) pełnienieczynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresiesporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim, 4) realizacjarobót budowlanych na podstawie Dokumentacji, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu naużytkowanie oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej. 4.Opis przedmiotu zamówienia zawierają:Istotne Postanowienia Umowne - załącznik nr 8 do SIWZ oraz Program Funkcjonalno – Użytkowy -załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia wycenić należy zgodnie z Programem Funkcjonalno –Użytkowym. 5.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 – miesięcznego (3 lata) okresu gwarancji nawykonane roboty budowlane licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru końcowego Robót. Nazamontowane urządzenia zastosowanie będą miały okresy gwarancji przewidziane przez producenta, niemniej jednak niż 12 m-cy. Gwarancja - stanowi załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umownych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.44.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ul. Umińskiego 19 ABC w Poznaniu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: ul. Nowe Zagórze 5-7 w Poznaniu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: ul.Woźna 13 w Poznaniu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 4 ustawy, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: ul.Św. Wojciecha 29 w Poznaniu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 4 ustawy, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: ul.Szamarzewskiego 18 w Poznaniu.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 4 ustawy, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.