To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robót budowlanych w budynkach komunalnych, w podziale na 5 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 772105-N-2020
Numer ogłoszenia: 540403712-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 61 8694 800; 8694 801
faks: 61 8694 809
e-mail: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
www: www.zkzl.poznan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robót budowlanych w budynkach komunalnych, w podziale na 5 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.201.47.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotemzamówienia jest zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robót budowlanych wbudynkach komunalnych w podziale na 5 części: część I - w budynku położonym przy ul. Umińskiego 19ABC w Poznaniu, cześć II - w budynku położonym przy Nowe Zagórze 5-7 w Poznaniu, część III - wbudynku położonym przy Woźnej 13 w Poznaniu, część IV – w budynku położonym przy ul. Św. Wojciecha29 w Poznaniu, część V - w budynku położonym przy ul. Szamarzewskiego 18 w Poznaniu. 2.Zamawiającyinformuje, iż niniejsze zamówienie będzie finansowane przez – Miasto Poznań. 3.Przedmiot zamówienia dlakażdej z części obejmuje: Zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robótbudowlanych w budynkach komunalnych, a w szczególności: 1) opracowanie na podstawie ProgramuFunkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu budowlanego (w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm., zwanej dalej Prawem budowlanym)obejmującego Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno – budowlany i Projekt technicznyoraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem map docelów projektowych wraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzeniaProjektu budowlanego (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalejDokumentacją), 2) uzyskanie na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno –budowlanego, o których mowa w pkt 1 powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 3) pełnienieczynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresiesporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim, 4) realizacjarobót budowlanych na podstawie Dokumentacji, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu naużytkowanie oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej. 4.Opis przedmiotu zamówienia zawierają:Istotne Postanowienia Umowne - załącznik nr 8 do SIWZ oraz Program Funkcjonalno – Użytkowy -załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia wycenić należy zgodnie z Programem Funkcjonalno –Użytkowym. 5.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 – miesięcznego (3 lata) okresu gwarancji nawykonane roboty budowlane licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru końcowego Robót. Nazamontowane urządzenia zastosowanie będą miały okresy gwarancji przewidziane przez producenta, niemniej jednak niż 12 m-cy. Gwarancja - stanowi załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umownych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.44.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ul. Umińskiego 19 ABC w Poznaniu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
NAZWA: ul. Nowe Zagórze 5-7 w Poznaniu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
NAZWA: ul.Woźna 13 w Poznaniu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 4 ustawy, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
NAZWA: ul.Św. Wojciecha 29 w Poznaniu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 4 ustawy, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
NAZWA: ul.Szamarzewskiego 18 w Poznaniu.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 4 ustawy, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji budynków szkolnych oraz dachu sali tanecznej w Jankowie Przygodzkim
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Remont budynków nr 33 i 36 zlokalizowanych na terenie Składu Drawno
- Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Stary Brus
- (III/25) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
- Adaptacja przestrzeni publicznej w Gminie Więcbork
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.