Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Zakup fartuchów chirurgicznych wzmocnionych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Zakup związany z:
- trwającym od 20 marca 2020r., stanem epidemii na terenie Rzeczpospolitej Polski,
- rozpoczęciem dnia 29 października 2020r.,działalności, jako dodatkowej filii CSK MSWiA w Warszawie, przez ,,COVID-19 Stadion Narodowy-Szpital Tymczasowy’’ w celu zapewnienia opieki nad pacjentami dotkniętymi chorobą wywołaną wirusem SARS-CoV-2,
- decyzją Ministra Zdrowia z dnia 30 października 2020r., DBO.532.2.22.2020.1 nakładającą na CSK MSWiA w Warszawie obowiązek zaopatrzenia ww. lokalizacji tymczasowej w wyroby medyczne, produkty lecznicze, inne środki. Konieczne jest zaopatrzenie CSK MSWiA w ŚOI, w tym w fartuchy chirurgiczne wzmocnione, w celu ochrony przed zarażeniem wirusem SARS- CoV-2 pracowników wykonujących procedury medyczne
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 22 508 18 09
faks: 22 845 64 57
e-mail: zamowieniapubliczne@cskmswia.pl
www: www.cskmswia.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup fartuchów chirurgicznych wzmocnionych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Fartuchy chirurgiczne wzmocnione – 1000sztuk
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 18.14.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zakup związany z:
- trwającym od 20 marca 2020r., stanem epidemii na terenie Rzeczpospolitej Polski,
- rozpoczęciem dnia 29 października 2020r.,działalności, jako dodatkowej filii CSK MSWiA w Warszawie, przez ,,COVID-19 Stadion Narodowy-Szpital Tymczasowy’’ w celu zapewnienia opieki nad pacjentami dotkniętymi chorobą wywołaną wirusem SARS-CoV-2,
- decyzją Ministra Zdrowia z dnia 30 października 2020r., DBO.532.2.22.2020.1 nakładającą na CSK MSWiA w Warszawie obowiązek zaopatrzenia ww. lokalizacji tymczasowej w wyroby medyczne, produkty lecznicze, inne środki. Konieczne jest zaopatrzenie CSK MSWiA w ŚOI, w tym w fartuchy chirurgiczne wzmocnione, w celu ochrony przed zarażeniem wirusem SARS- CoV-2 pracowników wykonujących procedury medyczne
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10500 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Neomed
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kajki 18
Kod pocztowy: 05-501
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11340
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11340
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- " Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.