Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu "Grupa Zakupowa dla podmiotów leczniczych Dolnego Śląska"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 071 7711704, 703
faks: 717 711 708
e-mail: zaopatrzenie@dolmed.pl
www: www.dolmed.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup środków ochrony indywidualnej w ramach projektu "Grupa Zakupowa dla podmiotów leczniczych Dolnego Śląska"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Postępowanie zakupowe na środki ochrony indywidualnej w trybie udzielania zamówień na
usługi i dostawy udzielane w związku z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii w ramach projektu „Grupa Zakupowa dla podmiotów leczniczych Dolnego Śląska” na dostawę: rękawic nitrylowych - 100 op., fartuchów ochronnych flizelinowych - 500 szt., rękawic winylowych - 100 op., półmasek FFP2 - 500 szt., kombinezonów ochronnych - 200 szt., fartuchów ochronnych barierowych - 200 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie udzielane na podstawie art. 6a ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Z uwagi na trwający nadal stan epidemii, w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 zachodzi konieczność zakupu środków ochrony indywidualnej służących ochronie pracowników oraz pacjentów Centrum Medycznego.
Pandemia koronawirusa (SARS-CoV2) jest sytuacją nadzwyczajną, którą należy kwalifikować
jako wystąpienie siły wyższej. Zakup odzieży ochronnej pozwoli na zapewnienie maksymalnej ochrony pracowników.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa rękawic nitrylowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5100 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5454
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5850
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa fartuchów ochronnych barierowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1200 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1154
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1528
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa kombinezonów ochronnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3284 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3198
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6190
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa półmasek FFP2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1455 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 15
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 610
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2280
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa fartuchów flizelinowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1200 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1075
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2095
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa rękawic winylowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3300 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2484
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4076
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG
- ZP/4/TP2/2025 Dostawa odzieży oraz obuwia dla personelu szpitala
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.