To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. "Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży" Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Projekt WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
Numer ogłoszenia: 777113-N-2020
Numer ogłoszenia: 540414553-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 864 733 610
faks: 864 733 210
e-mail: przetargi@szpital-lomza.pl
www: www.szpital-lomza.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. "Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży" Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZT-SZP-226/01/68/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii Zamówienie podzielone jest na dwie części, zwane dalej pakietami: 1. Pakiet nr 1 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej 2. Pakiet nr 2 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z instalacją pompy ciepła 2. Zamówienie dotyczące wykonania robót budowlano-instalacyjnych objętych nadzorem inwestorskim zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie w dniu 2020-12-31 r. pod nr 776576-N-2020 oraz zamieszczone wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital-lomza.pl – przetarg nieograniczony pn. „Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii ”, znak sprawy ZT-SZP-226/01/23/2020 3. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wojewódzki im Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, 18 - 404 Łomża, Al. Piłsudskiego 11 4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod CPV: 71.24.70.00-1 – nadzór nad robotami budowlanymi. 5. Obowiązki Wykonawcy obejmują nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczenie w okresie realizacji, kontrolę zadania wykonywanego w okresie gwarancji oraz okresowe przeglądy i w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie ich usunięcia od Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych. 6. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, etyki zawodowej oraz przepisami prawa, w tym szczególnie Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych. 7. Zamawiający zaleca, aby Inspektor Nadzoru dokonał wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. 8. Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją projektową znajdującą się w siedzibie Zamawiającego (Szpital Wojewódzki w Łomży Dział Utrzymania Ruchu Hotel Pielęgniarek II piętro) oraz zamieszczoną wraz z ogłoszeniem, o którym mowa w ust. 2 powyżej na stronie internetowej szpitala www.szpital-lomza.pl 9. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy, 2) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą przedmiotu zamówienia, 3) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlano - instalacyjnych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy na przedmiot zamówienia, 4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów prac zanikających i ulegających zakryciu, etapów robót, 7) udział w czynnościach odbioru końcowego oraz okresowych przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlano - instalacyjnych. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, 8) dbania o interesy Zamawiającego oraz podejmowania czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 9) pobytu na terenie realizowanej inwestycji w czasie prowadzenia robót oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową, 10) potwierdzania faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 11) sygnalizowania Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlano - instalacyjnych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 12) udziału w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych terenu budowy/etapów robót/odbioru końcowego i udziału w naradach technicznych –koordynacyjnych cotygodniowych z udziałem kierownika budowy ,kierowników robót i zamawiającego i wykonawcy oraz prowadzenia z nich notatek, 13) reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie, 14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 15) udzielania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 16) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 17) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów, oraz nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych, 18) zlecania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości, 19) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych po zakończeniu robót, 20) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych, 21) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 22) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 23) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 24) udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania. 10. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie decydować o: 1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; 2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych; 3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umów zawartych z wykonawcami robót budowlano - instalacyjnych określających zakres przedmiotu zamówienia. 11. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w przypadku konieczności będzie wnioskować o: 1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; 2) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora. 12. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie akceptować: propozycję Wykonawcy robót budowlano-instalacyjnych odnośnie zmiany kierownika budowy lub kierownika robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 13. Etap po zakończeniu robót. W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: 1) finalizacja zadań wynikających z realizacji budowy; 2) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 3) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 4) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; 5) udział w okresowych przeglądach, jakie będą miały miejsce w okresie udzielonej gwarancji. 14. Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19455.28 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SFERA BUDOWNICTWA KAMIL MARIUSZ ŁUKASZUK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zachodnia 2g lok. 3
Kod pocztowy: 15-345
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7011.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31857.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 2 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z instalacją pompy ciepła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9526.95 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SFERA BUDOWNICTWA KAMIL MARIUSZ ŁUKASZUK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zachodnia 2g lok. 3
Kod pocztowy: 15-345
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7380.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36900.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa oprogramowania komputerowego
- Dostawa punktów dostępowych sieci bezprzewodowej
- Dostawa paliw - gazu lpg, etyliny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych WORD w Łomży, do agregatów prądotwórczych, kosiarek i podkaszarki.
- Dostawy oleju napędowego B0 dla Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o.
- Usługi ochrony mienia Instalacji Komunalnej w m. Czartoria
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu".
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Uzbrojenie terenów przemysłowych w mieście Ryki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.