To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Budowa samodzielnej kancelarii dla leśnictwa Tymawa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 543001-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 895 192 003
e-mail: olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl
www: https://olsztynek.olsztyn.lasy.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa samodzielnej kancelarii dla leśnictwa Tymawa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA270.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego związanego z
gospodarką leśną leśnictwa Tymawa wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
2. Lokalizacja budowy:
a) miejscowość – Mielno
b) działka numer: 3440/4
c) obręb geodezyjny: 0013 Mielno
d) jednostka ewidencyjna: Gmina Grunwald.
3. Dane techniczne obiektu:
a) kubatura - 274,12 m3
b) powierzchnia zabudowy - 50,73 m2
c) powierzchnia całkowita podłóg - 50,73 m2
d) powierzchnia użytkowa - 38,70 m2
e) wysokość budynku - 3,25 m
f) ilość kondygnacji - 1N
4. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej wg zasad porozumiewania się określonych w niniejszej SIWZ.
5. Szczegółowy zakres rzeczowy określa projekt budowlany wraz z wszystkimi załącznikami - załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża budowlana załącznik nr 10 do SIWZ, kosztorys ofertowy i przedmiar robót – instalacje załącznik nr 11 do SIWZ, kosztorys ofertowy i przedmiar robót – branża elektryczna i teletechniczna załącznik nr 12 do SIWZ, specyfikacja techniczna – lesniczówka – załącznik nr 13 do SIWZ, STWiORB – branża elektryczna załącznik nr 14 do SIWZ, kosztorys ofertowy i przedmiar robót – branża budowlana – załącznik nr 15 do SIWZ.
6. Zamawiający stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a PZP wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę oraz dalszych Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności tj. prace w zakresie: wykonania zbrojenia elementów żelbetowych budynku: ław fundamentowych i płyty żelbetowej; wykonania całości drewnianej konstrukcjiszkieletowej budynku: ścian nośnych, ścian działowych, stropu nad parterem oraz konstrukcji dachu. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem sposób zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano odpowiednio w projekcie umowy o zamówienie publiczne stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
7. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone
i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do profesjonalnego kierowania i prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz stosownie do decyzji podejmowanych przez inwestora i/lub instytucji zewnętrznych.
8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z wiedzą zawodową, należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji.
9. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i
gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej.
10. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia gdyż nie zostało ono podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w całości. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Dodatkowo zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość przedstawienia rozwiązań równoważnych w stosunku do tych, które zostały opisane w dokumentacji projektowej. Niniejsze oznacza, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie - stosownie do art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe lub pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
11. W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót budowlanych.
12. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia
podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 311 253,36 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - II etap
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.