eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Budowa Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych - budowa budynku szkutni wraz z infrastrukturą i układem drogowym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-05

Ogłoszenie nr 510430372-N-2021 z dnia 2021-05-05 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji:

Budowa Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych - budowa budynku szkutni wraz z infrastrukturą i układem drogowym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772804-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540404177-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 33045300000000, ul. Stefana "Grota" Roweckiego 3, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 0-42 212 10 57
faks: 0-42 212 10 54
e-mail: komor@mosir.pabianice.pl
www: http://mosir.pabianice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych - budowa budynku szkutni wraz z infrastrukturą i układem drogowym

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano – instalacyjnych związanych
z budową Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych obejmującego budowę budynku szkutni wraz z
infrastrukturą i układem drogowym. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) roboty
konstrukcyjno - budowlane, b) roboty wykończeniowe, c) roboty instalacyjne związane z budową
lokalnej kotłowni gazowej oraz instalacji wewnętrznych: elektrycznej, ogrzewania, gazowej wod-kan,
wentylacji i klimatyzacji, d) roboty instalacyjne zewnętrzne związane z budową przyłączy:
wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz instalacji zewnętrznej gazowej, e) roboty
instalacyjne związane z budową podziemnych zbiorników retencyjnych, f) roboty drogowe związane z
utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu, w tym budową miejsc parkingowych. Prace będą
prowadzone zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę - decyzja nr 990/2018 z dnia 09.11.2018 roku,wydana przez Starostę Pabianickiego oraz decyzją zamienną pozwolenia na budowę – decyzja nr
191/2019 z dnia 13.03.2019 roku. 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo –
kosztorysowa, na która składają się: a) Dokumentacja techniczna (wielobranżowy projekt budowlany
oraz wykonawczy) - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, c) Przedmiary robót - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element
pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego,
wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy,
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją
projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną
wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie CPV: a)
podstawowy – 45.00.00.00-7 Roboty budowlane b) dodatkowe: 45.11.20.00-5 Roboty w zakresie
usuwania gleby 45.26.23.11-4 Betonowanie konstrukcji 45.26.26.20-3 Ściany nośne 45.26.23.00-4
Betonowanie 45.26.12.10-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i
ścian 45.42.00.00-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.44.00.00-3 Roboty malarskie i szklarskie 45.32.40.00-4 Roboty w
zakresie okładziny tynkowej 45.26.13.20-3 Kładzenie rynien 45.26.21.00-2 Roboty przy wznoszeniu
rusztowań 45.11.21.00-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie
nawierzchni dróg 45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.25.00-6 Roboty
murarskie i murowe 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00-9 Roboty
instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu
pod budowę i roboty ziemne 45.33.23.00-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.30.00-0 Roboty
instalacyjne gazowe 45.23.12.20-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.00.00-3 Roboty
instalacyjne elektryczne 45.31.53.00-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.73.00-5 Elektryczne
elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji
elektrycznych 45.31.11.00-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.10-3 Ochrona
odgromowa 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych,
a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają
minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić
wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów
jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych
źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami
producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty
równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów
wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 6. Zgodnie
z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań
równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie
powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonawca odpowiedzialny będzie za
całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2)
wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność
profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) spełnienie innych
wymagań określonych we wzorze aktu umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
8. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i
wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji,
uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 9. Okres obowiązkowej
rękojmi wynosi 60 miesięcy, a okres obowiązkowej gwarancji na wykonane prace i wbudowane
materiały (niezależnie od czasu obowiązywania na wbudowane materiały gwarancji producenta)
minimum 24 miesiące od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego. Okres
dodatkowej gwarancji, liczony od dnia upływu okresu obowiązkowej gwarancji jest jednym z
elementów kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za proponowany
przez Wykonawcę okres gwarancji określony został w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3860227.65 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „SANEL” Zaniewicz Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 18
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4748080.01

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4748080.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5140000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.