To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Budowa Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych - budowa budynku szkutni wraz z infrastrukturą i układem drogowym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 772804-N-2020
Numer ogłoszenia: 540404177-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-42 212 10 57
faks: 0-42 212 10 54
e-mail: komor@mosir.pabianice.pl
www: http://mosir.pabianice.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych - budowa budynku szkutni wraz z infrastrukturą i układem drogowym
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano – instalacyjnych związanych
z budową Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych obejmującego budowę budynku szkutni wraz z
infrastrukturą i układem drogowym. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) roboty
konstrukcyjno - budowlane, b) roboty wykończeniowe, c) roboty instalacyjne związane z budową
lokalnej kotłowni gazowej oraz instalacji wewnętrznych: elektrycznej, ogrzewania, gazowej wod-kan,
wentylacji i klimatyzacji, d) roboty instalacyjne zewnętrzne związane z budową przyłączy:
wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz instalacji zewnętrznej gazowej, e) roboty
instalacyjne związane z budową podziemnych zbiorników retencyjnych, f) roboty drogowe związane z
utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu, w tym budową miejsc parkingowych. Prace będą
prowadzone zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę - decyzja nr 990/2018 z dnia 09.11.2018 roku,wydana przez Starostę Pabianickiego oraz decyzją zamienną pozwolenia na budowę – decyzja nr
191/2019 z dnia 13.03.2019 roku. 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo –
kosztorysowa, na która składają się: a) Dokumentacja techniczna (wielobranżowy projekt budowlany
oraz wykonawczy) - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, c) Przedmiary robót - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element
pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego,
wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy,
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją
projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną
wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie CPV: a)
podstawowy – 45.00.00.00-7 Roboty budowlane b) dodatkowe: 45.11.20.00-5 Roboty w zakresie
usuwania gleby 45.26.23.11-4 Betonowanie konstrukcji 45.26.26.20-3 Ściany nośne 45.26.23.00-4
Betonowanie 45.26.12.10-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i
ścian 45.42.00.00-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.44.00.00-3 Roboty malarskie i szklarskie 45.32.40.00-4 Roboty w
zakresie okładziny tynkowej 45.26.13.20-3 Kładzenie rynien 45.26.21.00-2 Roboty przy wznoszeniu
rusztowań 45.11.21.00-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie
nawierzchni dróg 45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.25.00-6 Roboty
murarskie i murowe 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00-9 Roboty
instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu
pod budowę i roboty ziemne 45.33.23.00-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.30.00-0 Roboty
instalacyjne gazowe 45.23.12.20-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.00.00-3 Roboty
instalacyjne elektryczne 45.31.53.00-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.73.00-5 Elektryczne
elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji
elektrycznych 45.31.11.00-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.10-3 Ochrona
odgromowa 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych,
a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają
minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić
wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów
jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych
źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami
producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty
równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów
wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 6. Zgodnie
z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań
równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie
powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonawca odpowiedzialny będzie za
całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2)
wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność
profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) spełnienie innych
wymagań określonych we wzorze aktu umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
8. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i
wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji,
uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 9. Okres obowiązkowej
rękojmi wynosi 60 miesięcy, a okres obowiązkowej gwarancji na wykonane prace i wbudowane
materiały (niezależnie od czasu obowiązywania na wbudowane materiały gwarancji producenta)
minimum 24 miesiące od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego. Okres
dodatkowej gwarancji, liczony od dnia upływu okresu obowiązkowej gwarancji jest jednym z
elementów kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za proponowany
przez Wykonawcę okres gwarancji określony został w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3860227.65 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „SANEL” Zaniewicz Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 18
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4748080.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5140000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Rydzyny, ul. Potaźnia
- Remont drogi powiatowej nr 3301E Lutomiersk-Janowice, gmina Lutomiersk (rekonstrukcja)
- "Wymiana pokrycia dachów na 4 budynkach mieszkalnych będących w zarządzie ZGM w Pabianicach"
- Rozbudowa drogi w Świątnikach tzw. Małych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Modernizacja węzłów higieniczno-sanitarnych w budynkach Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego przy ul. Sosnowej w Łodzi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.