eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup wraz z dostawą płynów do dezynfekcji osobistej oraz powierzchni i sprzętu do dekontaminacji wraz z materiałem eksploatacyjnym, na potrzeby przeciwdziałania COVID-19 dla instytucji całodobowego pobytu funkcjonujących w ramach systemu pomocy społecznej (Domy Pomocy Społecznej), systemu pieczy zastępczej (Placówki Opiekuńczo - Wychowawcze) na terenie województwa zachodniopomorskiego.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-05

Ogłoszenie nr 510430391-N-2021 z dnia 2021-05-05 r.
Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego:

Zakup wraz z dostawą płynów do dezynfekcji osobistej oraz powierzchni i sprzętu do dekontaminacji wraz z materiałem eksploatacyjnym, na potrzeby przeciwdziałania COVID-19 dla instytucji całodobowego pobytu funkcjonujących w ramach systemu pomocy społecznej (Domy Pomocy Społecznej), systemu pieczy zastępczej (Placówki Opiekuńczo - Wychowawcze) na terenie województwa zachodniopomorskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Kooperacja - efektywna i skuteczna, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, krajowy numer identyfikacyjny 81168780751100, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 091 44 67 120
faks: 091 44 67 185
e-mail: zamowienia.publiczne@wzp.pl
www: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą płynów do dezynfekcji osobistej oraz powierzchni i sprzętu do dekontaminacji wraz z materiałem eksploatacyjnym, na potrzeby przeciwdziałania COVID-19 dla instytucji całodobowego pobytu funkcjonujących w ramach systemu pomocy społecznej (Domy Pomocy Społecznej), systemu pieczy zastępczej (Placówki Opiekuńczo - Wychowawcze) na terenie województwa zachodniopomorskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ROPS/KEiS/1/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dla Części 1 (środki ochrony indywidualnej) obejmuje:
-zakup płynów przeciwbakteryjnych i przeciwwirusowych do dezynfekcji powierzchni w pojemnikach 5 litrowych,
-zakup płynów przeciwbakteryjnych i przeciwwirusowych do dezynfekcji rąk,
-zakup żelów antybakteryjnych do rąk.
Dla Części 2 (zamgławiacze wraz z materiałem eksploatacyjnym) obejmuje zakup zamgławiaczy do dezynfekcji pomieszczeń wraz z materiałami eksploatacyjnymi (maski pełnotwarzowe, kombinezony ochronne).
Dla Części 3 (generatory ozonu wraz z materiałem eksploatacyjnym) obejmuje zakup generatorów ozonu do dezynfekcji pomieszczeń wraz z materiałami eksploatacyjnymi (maski pełnotwarzowe, kombinezony ochronne)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.19.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie zostało udzielone na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.).
Z uwagi, iż sytuacja dotycząca potwierdzonych zakażeń związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS CoV - 2 jest bardzo dynamiczna i zmienna oraz zachodzi uzasadnione wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się wirusa SARS CoV 2.
Mając na uwadze, że osoby starsze przebywające w placówkach opieki całodobowej tj. Domy Pomocy Społecznej są szczególnie narażone na potencjalne zakażenie wirusem SARS CoV 2, jak również dzieci i młodzież przebywające w całodobowych placówkach opiekuńczo – wychowawczych koniecznym jest zapewnienie w jak najszybszym terminie możliwości ochrony zdrowia mieszkańców ww. placówek poprzez dostarczenie odpowiednich środków ochrony osobistej, które zminimalizują ryzyko zakażenia się wirusem jak również jego niekontrolowane rozprzestrzenianie. Przedmiotem zamówienia są dostawy w rozumieniu art. 7 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych a zakupiony przedmiot zamówienia zostanie skierowany do instytucji całodobowego pobytu funkcjonujących w ramach systemu pomocy społecznej (Domy Pomocy Społecznej), systemu pieczy zastępczej (Placówki Opiekuńczo – Wychowawcze) na terenie województwa zachodniopomorskiego z uwagi na obowiązujący stan
epidemii w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS COV2, który obowiązuje na dzień
zawarcia umowy lub wymaga tego ochrona zdrowia publicznego.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zawiera elementy wymagane przepisem art. 6a ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.)

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 157815.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 15

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Medisept Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konopnica 159C
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 83073.43

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39795.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 159148.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: ZAKUP ZAMGŁAWIACZY WRAZ Z MATERIAŁEM EKSPLOATACYJNYM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 376604.56 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Informatyk P. Polcyn, Ł. Żużak Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 20
Kod pocztowy: 62-052
Miejscowość: Komorniki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 555016.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 323280.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 555016.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.