eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi pralnicze wraz z udostępnieniem fartuchów barierowych wielokrotnego użytku



Ogłoszenie z dnia 2021-05-06

Ogłoszenie nr 510430448-N-2021 z dnia 2021-05-06 r.
Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie:

Usługi pralnicze wraz z udostępnieniem fartuchów barierowych wielokrotnego użytku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35707047800000, ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 124 245 424
faks: 124 245 490
e-mail: emroczek@uks.com.pl
www: www.uks.com.pl

adres profilu nabywcy: https://bip.uks.com.pl/auctions
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pralnicze wraz z udostępnieniem fartuchów barierowych wielokrotnego użytku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP-272-16/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w stałym cyklu usługi prania wodnego asortymentu pochodzącego z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie, wraz z udostępnieniem fartuchów barierowych wielokrotnego użytku w części czystych mikrobiologicznie, w części w pakietach sterylnych.
2) Poprzez usługę prania, o której mowa w ust. 1, rozumie się:
a) odbiór odzieży medycznej i innego asortymentu przeznaczonego do prania,
b) pranie i dezynfekcję,
c) suszenie,
d) prasowanie, maglowanie,
e) składanie,
f) sortowanie i foliowanie,
g) dostarczanie wypranego asortymentu.
3)Przekazywanie Wykonawcy brudnego asortymentu oraz zwrot czystego asortymentu Zamawiającemu, odbywać się będzie każdorazowo na podstawie kwitu zdawczo-odbiorczego w dwóch kopiach, które zawierać będą rodzaj i ilość przekazywanego asortymentu, pod rygorem nieważności.
4)Wykonawca przy użyciu własnego środka transportu odbierał będzie asortyment do prania oraz dostarczał Zamawiającemu wyprany i spakowany asortyment codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 13:00
5)Przekazywanie asortymentu odbywać się będzie w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Przy przekazywaniu i transporcie asortymentu Wykonawca przestrzegał będzie obowiązujących w tym zakresie przepisów i zaleceń oraz zachowywał niezbędne środki ostrożności.
6)Miejscem odbioru asortymentu do prania będzie magazyn bielizny brudnej w siedzibie Zamawiającego (ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, lokal nr 066 ).
7)Wykonawca będzie przekazywał wyprany i spakowany asortyment do magazynu bielizny czystej w siedzibie Zamawiającego (ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, lokal nr 066 ).
8)Przekazywanie asortymentu do prania oraz odbiór wypranego i spakowanego asortymentu będzie dokonywany przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego.
9)Na okres trwania umowy Wykonawca wyposaży Zamawiającego w:
a)fartuchy barierowe / wielokrotnego użytku / czyste mikrobiologiczne - w ilości 450 sztuk,
b)fartuchy barierowe / w pakietach sterylnych /pakowane po 1 sztuce - w ilości 30 sztuk.
c)każdorazowa dostawa zamówionego asortymentu będzie potwierdzona protokołem przekazania podpisanym przez obie strony umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 98.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 196853.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wrotom Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciepłownicza 23 b
Kod pocztowy: 31-547
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 242130.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 242130.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 242130.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie na podstawie art. 6a ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz wywoływanych nim sytuacji kryzysowych z dnia 02.03.2020 r. (Dz.U. 2020 poz. 374 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.