Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Zakup 1 ambulansu wraz z wyposażeniem w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem "COVID-19" oraz innych chorób zakaźnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, umowa nr POIS.09.01.00-00-0459/21-00/3834/2021/219, z dnia 27.04.2021 r., na realizację projektu nr POIS.09.01.00-00-0459/21 pn. „Zakup ambulansu medycznego z wyposażeniem, środków ochrony indywidualnej dla Zespołów Ratownictwa Medycznego oraz środków do dezynfekcji w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych”
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 632 451 951
faks: 632 434 242
e-mail: wspr@pogotowie-konin.net
www: http://pogotowie-konin.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup 1 ambulansu wraz z wyposażeniem w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem "COVID-19" oraz innych chorób zakaźnych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ.0700.1.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa 1 sztuki ambulansu sanitarnego typu C, marki Mercedes-Benz Sprinter, rok produkcji 2021, o parametrach technicznych zgodnych opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do umowy. Przedmiot zamówienia musi być nowy, wyprodukowany w 2021 roku, nieużytkowany, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, kompletny i gotowy do użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego na terenie RP i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: spełniać wymagania aktualnych norm PN-EN 1789+A2:2015-01 w zakresie odpowiednim do zamówienia, posiadać ważną homologację (na samochód wraz z zabudową) wystawioną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz.110 ze zm.), odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), spełniać warunki określone w przepisach oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2487), spełniać warunki określone w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz.2130 ze zm.). Wyposażenia medyczne wchodzące w skład zabudowy musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U.2020 r. poz.186).Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) maja charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych i jakościowych nie gorszych od określonych w opisie. Przy dostawie przedmiotu zamówienia należy przedłożyć wszystkie dokumenty konieczne do użytkowania oraz wymagane obowiązującymi przepisami (w języku polskim): świadectwo homologacji ambulansu; dokumentację złożoną do homologacji pojazdu (oryginał lub odpis poświadczony za zgodność z oryginałem); kartę pojazdu, książkę serwisową, inne niezbędne świadectwa i certyfikaty zgodności z normami PN-EN; instrukcję obsługi (w tym instrukcję obsługi do wszystkich elementów zabudowy specjalistycznej wewnątrz i na zewnątrz pojazdu); warunki gwarancji (książki, karty, paszporty techniczne); wykaz materiałów zużywalnych wykorzystywanych w bieżącej eksploatacji karetki. Wykonawca powinien wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych pojazdu na terenie Polski położony najbliżej siedziby Zamawiającego.
Wymagane minimalne okresy gwarancji (bez limitu kilometrów) liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: mechaniczna na pojazd bazowy, bez ograniczenia przebiegu - 24 miesiące; nosze główne i transporter do noszy - 24 miesiące; zabudowa medyczna - 24 miesiące; perforacja nadwozia - 24miesiące; powłoka lakiernicza - 24 miesiące. Ambulans powinien być wyposażony w fabryczny system dedykowany dla pojazdów służb państwowych, który w przypadku spadku czynnika AdBlue poniżej minimalnego wymogu poziomu umożliwia dalszą jazdę pojazdu nawet do 50 km, nie powodując przy tym spadku mocy silnika lub zatrzymania pojazdu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego, o którym mowa w § 1 niniejszej Umowy, w terminie do 31.07.2021 r. Zamawiający zostanie zawiadomiony przez Wykonawcę o terminie dostawy najpóźniej na trzy dni przed planowanym terminem dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do instruktażu obsługi dla personelu medycznego w zakresie działania, konserwacji ambulansu oraz zamontowanego w nim sprzętu przy przekazywaniu ambulansu i przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsług technicznych, eksploatacji oraz napraw. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru. Podpisanie protokołu odbioru przedmiotu umowy z klauzulą „bez uwag” uprawnia Wykonawcę do wystawienia faktury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 34.11.41.21
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 392245.94 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZESZUTA Sp. z o.o. Siedziba: 03-683 Warszawa, ul. Tużycka 8, AUTORYZOWANY DEALER MERCEDES-BENZ, 26-600 Radom, ul. Garbarska 79
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 478000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 478000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemowego do pracy w chmurze dla 5 szkół kształcenia zawodowego w Koninie
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ambulansu ratownictwa medycznego wraz z jego wyposażeniem dla SPZOZ w Nowym Tomyślu
- Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, zabudowanych ambulansów typu "C" dla OCRM w Opolu
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Sprzedaż Zamawiającemu wraz z dostawą fabrycznie nowych, nieużywanych przed dniem dostawy ambulansu oraz auta transportowego.
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.