Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ (INHALATORY, STÓŁ REHABILITACYJNY, HOLTERY EKG)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58 768 42 81, 58 468 46 40
faks: 58 761 46 29, 58 768 48 29
e-mail: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
www: https://bip.copernicus.gda.pl/
adres profilu nabywcy: https://bip.copernicus.gda.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ (INHALATORY, STÓŁ REHABILITACYJNY, HOLTERY EKG)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NR 13.D10.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa aparatury medycznej o parametrach oraz w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (Zał. nr 1B do Zapytania)- Holter EKG.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości – zawiera zał. nr 1B do niniejszego Zapytania – opis przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załącza do oferty. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
Holter EKG: 4 szt
Aktualizacja Systemu CardioScan 10: 1 szt
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31077.78 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "OXFORD POL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Łodzi
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ŁÓDŹ (90-312) Pl. Zwycięstwa 2
Kod pocztowy: 90-312
Miejscowość: ŁÓDŹ
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33564
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33564
Waluta: pln
W świetle powszechnie znanych okoliczności związanych z walką z chorobą wywołaną wirusem SARS-CoV-2, uznać należy, że wyłączenie, o którym mowa w art. 6a ustawy o COVID-19, będzie w szczególności możliwe w zakresie zamówień na zakup sprzętu medycznego. Zaś zakup aparatury medycznej, w postaci holterów pozwoli rejestrować czynność serca przez całą dobę, dzięki czemu można wykryć zaburzenia, których nie pokaże ani elektrokardiogram, ani echo serca, co też pozwoli na lepszą diagnostykę.
Reasumując zakup ten jest niezbędny do przeciwdziałania COVID-19, bowiem na dzień zakupu w dalszym ciągu zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby. Jednocześnie mając na uwadze przedmiot działalności Spółki wymaga tego również ochrona zdrowia publicznego.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 7 pakietów
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.