To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: "Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.
Numer ogłoszenia: 770918-N-2020
Numer ogłoszenia: 540413658-N-2021, 540417525-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 84 677 23 37
faks: 846 393 054
e-mail: zamowienia@zamosc.pl
www: www.bip.zamosc.um.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: "Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IM-ZP.272.53.2020.MT
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, w podziale na 3 części zamówienia: Część 1 – Sprzęt komputerowy i pokrewny Część 2 – Wyposażenie dla pracowni w ZSP Nr 2 Część 3 – Symulatory nauki jazdy dla ZSP Nr 5 2. Pomoce po ich zakupie zostaną przekazane ww. szkołom w celu realizacji zadań dydaktycznych określonych w projekcie. 3. Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniki 9a, 9b i 9c do SIWZ dla danej części zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn. że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia. 7. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, warunki eksploatacji i konserwacji. 8. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu w przypadku, gdy montaż przez Wykonawcę jest warunkiem otrzymania gwarancji na zakupiony sprzęt, obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych - zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Miejsce dostawy wyposażenia: 1) Część 1 (według załącznika nr 9a do SIWZ): a) poz. 1 - 4 - Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 5, ul. Szczebrzeska 102, 22-400 Zamość b) poz. 5 - Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, ul. Szczebrzeska 41, 22-400 Zamość c) poz. 6-28 Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Piłsudskiego 65, 22-400 Zamość 2) Część 2 (według załącznika nr 9b do SIWZ): Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, ul. Szczebrzeska 41, 22-400 Zamość 3) Część 3 (według załącznika nr 9c do SIWZ): Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 5, ul. Szczebrzeska 102, 22-400 Zamość 11. Dostawa oraz montaż urządzeń będących przedmiotem umowy odbędzie się w wyznaczonych pomieszczeniach Zamawiającego, w czasie ustalonym z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sprzęt komputerowy i pokrewny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 1 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie unieważnienia
W dniu 23 grudnia 2020 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamowień Publicznych od nr 770918-N-2020 oraz umieszczeniu go na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 9 marca 2021 r. do godz. 10:00 na Część 1 zamówienia zostało złożonych pięć ofert następujących Wykonawców:
1) 13p Sp. z o.o.
Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
2) MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
ul. W. Przyborowskiego 4/1 (lokal), 25-417 Kielce
3) CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
4) Wilanka Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
5) MAWIR Marek Wiater
ul. Św. Piątka 12, 22-400 Zamość
W wyniku czynności badania ofert wszystkie oferty zostały odrzucone.
Wobec braku ważnych ofert złożonych na Część 1 zamówienia, uzasadnione jest unieważnienie postępowania w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
NAZWA: Wyposażenie dla pracowni w ZSP Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 191416.35 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Mechatronik Wyposażenie Dydaktyczne Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ustrzycka 1
Kod pocztowy: 61-324
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 214749.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 219997.80
Waluta: PLN
NAZWA: Symulatory nauki jazdy dla ZSP Nr 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie unieważnienia
W dniu 23 grudnia 2020 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych od nr 770918-N-2020 oraz umieszczeniu go na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 9 marca 2021 r. do godz. 10:00 na Część 3 zamówienia została złożona jedna oferta Wykonawcy:
Supply24 Sp. z o.o.
Pl. Solny 14A/3
50-062 Wrocław
Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. łącznie kwotę 709.458,29 zł, w tym na Część 3 zamówienia kwotę 198.000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający ustalił, że w chwili obecnej nie posiada wystarczających środków finansowych pozwalających zwiększyć kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do ceny najniższej oferty. Wobec powyższego uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie Części 3 zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont przełomów
- Remont, nadbudowa, przebudowa, adaptacja na funkcję edukacyjną oficyny wschodniej dawnego Zespołu Klasztornego S.S. Klarysek w Zamościu
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu "Rozwój Edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Łęczyce"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.