eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćZakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: "Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie nr 510430855-N-2021 z dnia 2021-05-11 r.
Miasto Zamość:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: "Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770918-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540413658-N-2021, 540417525-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 84 677 23 37
faks: 846 393 054
e-mail: zamowienia@zamosc.pl
www: www.bip.zamosc.um.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: "Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IM-ZP.272.53.2020.MT

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, w podziale na 3 części zamówienia: Część 1 – Sprzęt komputerowy i pokrewny Część 2 – Wyposażenie dla pracowni w ZSP Nr 2 Część 3 – Symulatory nauki jazdy dla ZSP Nr 5 2. Pomoce po ich zakupie zostaną przekazane ww. szkołom w celu realizacji zadań dydaktycznych określonych w projekcie. 3. Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniki 9a, 9b i 9c do SIWZ dla danej części zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn. że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia. 7. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, warunki eksploatacji i konserwacji. 8. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu w przypadku, gdy montaż przez Wykonawcę jest warunkiem otrzymania gwarancji na zakupiony sprzęt, obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych - zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Miejsce dostawy wyposażenia: 1) Część 1 (według załącznika nr 9a do SIWZ): a) poz. 1 - 4 - Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 5, ul. Szczebrzeska 102, 22-400 Zamość b) poz. 5 - Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, ul. Szczebrzeska 41, 22-400 Zamość c) poz. 6-28 Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Piłsudskiego 65, 22-400 Zamość 2) Część 2 (według załącznika nr 9b do SIWZ): Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, ul. Szczebrzeska 41, 22-400 Zamość 3) Część 3 (według załącznika nr 9c do SIWZ): Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 5, ul. Szczebrzeska 102, 22-400 Zamość 11. Dostawa oraz montaż urządzeń będących przedmiotem umowy odbędzie się w wyznaczonych pomieszczeniach Zamawiającego, w czasie ustalonym z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sprzęt komputerowy i pokrewny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 1 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Uzasadnienie unieważnienia
W dniu 23 grudnia 2020 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamowień Publicznych od nr 770918-N-2020 oraz umieszczeniu go na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 9 marca 2021 r. do godz. 10:00 na Część 1 zamówienia zostało złożonych pięć ofert następujących Wykonawców:
1) 13p Sp. z o.o.
Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
2) MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
ul. W. Przyborowskiego 4/1 (lokal), 25-417 Kielce
3) CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
4) Wilanka Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
5) MAWIR Marek Wiater
ul. Św. Piątka 12, 22-400 Zamość
W wyniku czynności badania ofert wszystkie oferty zostały odrzucone.
Wobec braku ważnych ofert złożonych na Część 1 zamówienia, uzasadnione jest unieważnienie postępowania w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wyposażenie dla pracowni w ZSP Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 191416.35 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mechatronik Wyposażenie Dydaktyczne Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ustrzycka 1
Kod pocztowy: 61-324
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 214749.62

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 214749.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 219997.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Symulatory nauki jazdy dla ZSP Nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na Część 3 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie unieważnienia
W dniu 23 grudnia 2020 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych od nr 770918-N-2020 oraz umieszczeniu go na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 9 marca 2021 r. do godz. 10:00 na Część 3 zamówienia została złożona jedna oferta Wykonawcy:
Supply24 Sp. z o.o.
Pl. Solny 14A/3
50-062 Wrocław
Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. łącznie kwotę 709.458,29 zł, w tym na Część 3 zamówienia kwotę 198.000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający ustalił, że w chwili obecnej nie posiada wystarczających środków finansowych pozwalających zwiększyć kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do ceny najniższej oferty. Wobec powyższego uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie Części 3 zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.