To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do Przedszkola Publicznego "Mądra Sowa" w Konarzewie w roku 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: „Wsparcie na starcie w Przedszkolu ”Mądra Sowa” w Konarzewie”
Numer ogłoszenia: 611877-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 531 786 939
e-mail: walih@poczta.onet.pl
www: www.przedszklekonarzewo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do Przedszkola Publicznego "Mądra Sowa" w Konarzewie w roku 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.52.00.00 – 1 – Usługi dostarczania posiłków.
55.32.10.00 – 6 – Usługi przygotowywania posiłków.
55.52.31.00 – 3 – Usługi w zakresie posiłków szkolnych.
3.2. Przedmiotem niniejszego postępowania jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków
dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do Przedszkola Publicznego ” Mądra
Sowa” w Konarzewie w roku 2021.
Część przedmiotowego zamówienia związana jest z realizacją projektu pn. „Wsparcie na
starcie w Przedszkolu ”Mądra Sowa” w Konarzewie”, współfinansowanego ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu
Operacyjnego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 8 Edukacja; Działanie 8.1 Ograniczenie i
zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do
edukacji przedszkolnej i szkolnej; Poddziałanie 8.1.1 Edukacja przedszkolna.
(Nr umowy: RPWP.08.01.01-30-0045/18-00).
3.3. Zamawiający szacuje, że maksymalna liczba dostarczanych posiłków to:
- w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021 r.: dziennie 125 porcji śniadań, 125 porcji
obiadów dwudaniowych oraz 100 porcji podwieczorków.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
3.5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób
wykonujących czynności kucharza/pracownika przygotowującego posiłki dla dzieci oraz
kierowcy w zakresie realizacji zamówienia, w rozumieniu wykonywania czynności
polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320, z późn. zm). tj. przez
nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego
rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym
przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzenie.
3.5.1. Osoby wykonujące powyższe czynności, realizujące przedmiot zamówienia, muszą być
zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres
realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu
realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to
miejsce innej osoby.
3.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania
czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane w pkt. 3.11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania
ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody
w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.5 czynności w trakcie
realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie
zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne
określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie
umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imienia i nazwiska, rodzaju
umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia
oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3.5.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do prawdziwości złożonego
oświadczenia, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć niżej wskazane dowody w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.5 czynności w
trakcie realizacji zamówienia:
a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub
podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub
podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został
sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób
zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj, adresów, nr PESEL
pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje
takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być
możliwe do zidentyfikowania;
b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez
wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z
tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub
podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę
danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych.
3.5.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.5. czynności Zamawiający
przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w
wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym
przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane w pkt. 3.5. czynności.
3.5.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez
Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli
przez Państwową Inspekcję Pracy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 55.52.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 255046 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: JN Catering
Email wykonawcy: jncatering.biuro@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Folwarczna 43
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Przeźmierowo
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 275450
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 360180
Waluta: pln
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla uczestników spotkań organizowanych przez Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
- "Usługa Cateringowa- Piknik dla młodzieży w związku z realizacją projektu " Dziś uczeń - jutro student" na lata 2025, 2026 i 2027"
- "Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu oraz dostarczaniu obiadów dla 45 osób korzystających z Klubu Seniora w ramach Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA - 4"
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Przygotowywanie, dostarczanie posiłków szpitalnych pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego i Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- Wykonanie usług cateringowych dla jednostek UZ
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.