To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o. o. w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110c - Etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 578185-N-2019
Numer ogłoszenia: 540166081-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 62 322 91 97
faks: 68 322-91-11
e-mail: dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl
www: http://zgk.net.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o. o. w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110c - Etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZ.260.57.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pierwszy etap jest przedmiotem niniejszego zamówienia, ma na celu objęcie monitoringiem części terenu bazy ZGK Sp. z o. o. przy ul. Zjednoczenia 110, tj. budynku 110c oraz miejsca składowania odpadów - Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych („PSZOK”) wraz z drogą dojazdową do niego. Wykonany monitoring ma zapewnić możliwość kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów, spełniać wymogi określone w art. 25 ust.6a-6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach, (Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 2019.04.16) oraz przyczynić się do wzrostu poczucia bezpieczeństwa w monitorowanych obszarach, przeciwdziałania aktom wandalizmu i sabotażu w miejscach i obszarach monitorowanych. Przedmiot zamówienia realizowany jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, składa się z 2 części: projektowej oraz wykonania robót, w szczególności:I część obejmuje: a. wykonanie Dokumentacji Projektowej w oparciu o PF-U i przedłożenie Dokumentacji Projektowej Zamawiającemu, celem zatwierdzenia; Zamawiający zastrzega, że PF-U zawiera jedynie propozycje oczekiwanych rozwiązań i dopuszcza się zmianę koncepcji PF-U, jeżeli zmiana będzie przedstawiać lepsze rozwiązanie dla Zamawiającego; przy czym zmianę koncepcji PF-U zatwierdza i akceptuje Zamawiający b. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa), w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę. II część obejmuje: a) kompleksowe wykonanie – zgodnie z PF-U oraz opracowaną Dokumentacją Projektową i uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę / zgłoszenia zamiaru wykonywania robót – monitoringu, przy czym monitoring miejsca składowania odpadów PSZOK ma spełniać wymogi określone w art. 25 ust.6a-6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach dodane art. 1 pkt 1 lit. d oraz lit. e ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 2019.04.16). b) po zakończeniu realizacji robót budowlanych opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji Powykonawczej; c) złożenie w imieniu Zamawiającego (w oparciu o stosowne pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy) do właściwego organu nadzoru budowlanego kompletnego (tj. zawierającego wszystkie wymagane prawem załączniki) wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej budowy/instalacji oraz zawiadomienia o zakończeniu budowy o ile wymagać tego będą obowiązujące przepisy; d) uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego/zrealizowanej instalacji wydanej przez odpowiedni organ nadzoru budowlanego oraz dla robót nie wymagających uzyskania ostatecznej decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego/zrealizowanej instalacji uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanego przez odpowiedni organ nadzoru budowlanego
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 32.41.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj, 89 790,00 zł brutto. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, że w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny przedstawionej w ofercie uznanej za najkorzystniejsza wg wszystkich kryteriów oceny. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie. Zamawiający stosownie do art.86 ust. 3 ustawy Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 89 790,00 zł. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizacje zamówienia do ceny przedstawionej w ofercie uznanej za najkorzystniejszą wg wszystkich kryteriów oceny. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa rzecznika patentowego w zakresie uzyskiwania i utrzymywania ochrony patentowej wynalazków zgłoszonych do Europejskiego Urzędu Patentowego (EPO).
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- LA.261.50.2024 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- TA.261.9.2024. Sukcesywne usługi odbioru, transportu, unieszkodliwienia odpadów o kodach: (...) urządzeń do gromadzenia odpadów poszczególnych frakcji.
- Obsługa instruktorska do prowadzenia zajęć nauki i doskonalenia pływania
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.