eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Dostawa i montaż wyposażenia do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie nr 510432238-N-2021 z dnia 2021-05-31 r.
Gmina Kłodawa:

Dostawa i montaż wyposażenia do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777454-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396385-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kłodawa, krajowy numer identyfikacyjny 54206600000000, ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 095 7216665, 7216670
faks: (095) 721 66 60
e-mail: sekretariat@klodawa.pl
www: www.klodawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RPI.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektów: a) „Zwiększenie dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Kłodawa dzięki
utworzeniu 50 nowych miejsc opieki” b) „Utworzenie żłobka w Kłodawie”. Zamówienie jest podzielone na V części: Część I Dostawa i montaż
wyposażenia meblowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Część II Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego do budynku
żłobka i przedszkola w Kłodawie. Część III Dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego i porządkowego do budynku żłobka i przedszkola w
Kłodawie. Część IV Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie. Zakres przedmiotu zamówienia
obejmuje: zakup (lub wytworzenie), zapakowanie, transport, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie wyposażenia we
wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. Do dostarczonego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet
przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie. W ramach dostarczanego wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do jego
rozruchu i konfiguracji oraz przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń i sprzętu. Zamówienie należy wykonać
zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: Część I - załącznik nr 7a do SIWZ Część II - załącznik nr
7b do SIWZ Część III- załącznik nr 7c do SIWZ Część IV - załącznik nr 7d do SIWZ Poglądowa plansza wyposażenia pomieszczeń stanowi
załącznik nr 9 do SIWZ. Miejscem dostawy jest budynek żłobka i przedszkola w Kłodawie woj. lubuskie ul. Wojcieszycka 7. Minimalne
standardy jakościowe dla każdej z części zamówienia zostały określone w załączniku nr 7a-d do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby
dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne,
określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i
gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy, oznaczone znakiem CE (jeżeli grupa towarów wymaga takiego
oznakowania), posiadać atesty, świadectwa jakości (bezpieczny dla dziecka, wolny od szkodliwych substancji) oraz było wolne od wad
prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z silikonu,
gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich przesuwania. Wyposażenie pomieszczeń
przedszkola i żłobka dostępne dla dzieci wymaga dostosowania wysokości mebli do wieku dzieci. Obowiązkiem Wykonawcy będzie
uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowej kolorystyki wszystkich elementów umeblowania i wyposażenia, a także sposobu ich mocowania.
Klauzule społeczne. Na podstawie art. 29 ust. 4 PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia nieprzerwanie od 01
czerwca 2021r. do końca terminu realizacji zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia zatrudnił minimum 1 osobę bezrobotną w
rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1409
ze zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób wymienionych
powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej kryteria opisane powyżej, - Wykonawca w terminie od 01.06.2021r. do końca terminu realizacji zamówienia, na każde
żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób objętych powyższą
klauzulą przy realizacji zamówienia oraz zanonimizowane kopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych tych osób oraz dokumenty wydane
przez właściwy organ potwierdzające ich status jako osób bezrobotnych, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych, - w
przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób wymienionych powyżej lub
nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie tych osób, Wykonawca zapłaci
Zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10
października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana
za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania, - Zamawiający może odstąpić od naliczania kary umownej w przypadku,
gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy (albo odpowiedniemu organowi zajmującemu w
państwie, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę), a niezatrudnienie osoby nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego
stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy uznany będzie w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane
zamówienie i w okresie jego realizacji wymaganych osób bezrobotnych, zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy
przez taką osobę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.29.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 535323 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 465195.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 465195.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1021866.78
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia multimedialnego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 109553 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 95461.53

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 95461.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 464386.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego i porządkowego do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 112041 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 119881.95

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 119881.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 228524.67
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do budynku żłobka i przedszkola w Kłodawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 153945 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 119900.49

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 119900.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 254942.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.