To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Dostawa: część 1 - mebli biurowych I, część 2 - mebli biurowych II, część 3 - mebli biurowych III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 776474-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 566 114 010
faks: 566 542 944
e-mail: bzp@umk.pl
www: https://www.umk.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa: część 1 - mebli biurowych I, część 2 - mebli biurowych II, część 3 - mebli biurowych III
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-211.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) mebli biurowych I – w części 1
zamówienia; 2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia; 3) mebli biurowych III – w części 3
zamówienia, zwanych dalej łącznie „meblami”. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres
oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej
„opisem”, który stanowią załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia. 3.
Ilość miejsc dostaw: 1) dostawa, montaż i ustawienie mebli w 8 miejscach na terenie Torunia - w
części 1 zamówienia; 2) dostawa, montaż i ustawienie mebli w 10 miejscach na terenie Torunia - w części 2 zamówienia; 3) dostawa, montaż i ustawienie mebli w 5 miejscach na terenie Torunia – w
części 3 zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i
warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6a, 6b i 6c do SIWZ -
odpowiednio do części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa mebli biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 112503.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Fabryka Mebli WUTEH S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chłopickiego 6/10
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 138378.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 254536.20
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa mebli biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42656.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MAKI Jarosław Makowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 69
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52466.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72336.30
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa mebli biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25188.78 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRESTIGE MEBLE Paweł Urlich
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lelewela 33
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30982.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53787.90
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- TPm-124/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- D/86/2024 Zakup mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.