eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU A1 W FORMIE LEASINGU Z OPCJĄ WYKUPU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie nr 510433736-N-2021 z dnia 2021-07-08 r.
Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.:

DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU A1 W FORMIE LEASINGU Z OPCJĄ WYKUPU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 607805-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540529962-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 91134032800000, ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 054 231 10 33
faks: 054 232 56 15
e-mail: sekretariat@mzoz.pl
www: www.bip.mzoz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU A1 W FORMIE LEASINGU Z OPCJĄ WYKUPU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/02/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu z opcją wykupu fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu A1 wraz z wyposażeniem oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ oraz warunkami realizacji zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy.
2.Wymagania techniczne, szczegółowy zakres obowiązków oraz sposób realizacji niniejszego zamówienia określa:- załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,- załącznik nr 2 do SIWZ – Ogólne Warunki Umowy.
3.Wymagania dla przedmiotu zamówienia:1)Zaoferowany ambulans musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 roku, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją;2)Karetka transportowa typu A1 - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu pacjentów, co do których nie przewiduje się, że zostaną pacjentami w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, odpowiedni do przewozu jednego pacjenta - musi spełniać warunki określone w Polskiej Normie PN-EN 1789 ,,Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulans drogowy. Karetka oznaczona literą T – ambulans transportowy przeznaczony do przewozu chorych nie wymagających intensywnej opieki.3)Zaoferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej Polskiej Normie PN EN 1789 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe”;4)Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania aktualnej Polskiej Normy PN EN 1789 lub równoważnej. W niniejszej Normie Europejskiej określono wymagania dotyczące konstrukcji, badania, osiągów i wyposażenia ambulansów drogowych stosowanych do transportu i sprawowania opieki nad pacjentami. Zamieszczono w niej wymagania dotyczące przedziału dla pacjenta. W niniejszej Normie Europejskiej nie podano wymagań dotyczących zatwierdzania i rejestracji pojazdu oraz szkolenia personelu, za które odpowiedzialność ponoszą organy państwa, w którym ambulans ma być zarejestrowany.
Niniejszą Normę Europejską stosuje się do ambulansów drogowych, w których istnieje możliwość transportu na noszach co najmniej jednej osoby. W niniejszej Normie Europejskiej podano ogólne wymagania dotyczące wyrobów medycznych przewożonych w ambulansach drogowych i używanych w tych ambulansach oraz poza szpitalami i klinikami w sytuacjach, gdy warunki otoczenia mogą różnić się od normalnych warunków wewnątrz tych pomieszczeń;5)Zaoferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 poz. 1475 ze zm.) oraz ramową Dyrektywą 2007/46/WE.
6)Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r., poz. 2022 t.j.).4.Szkolenie personelu: Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego z zakresu prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkoleń w siedzibie Zamawiającego, jak również materiały eksploatacyjne. Zamawiający ze swojej strony zapewni wyłącznie miejsce do przeprowadzenia szkoleń.5.Wymagania dotyczące płatności – leasingu:
1)Rodzaj finansowania Przedmiotu Leasingu: leasing operacyjny w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U.2019r., poz. 865 t.j.) i ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U.2019r. poz. 1387 t.j.);2)bez wpłaty własnej;3)opłata administracyjna - manipulacyjna (jeżeli występuje w ofercie Wykonawcy);
4)raty leasingowe przez okres 60 miesięcy;5)leasing złotówkowy;
6)wykup pojazdu po zakończeniu leasingu;7)koszt wykupu przedmiotu po zakończeniu umowy leasingu – 1 %, 8)Pojazd dostarczony przez Wykonawcę będzie ubezpieczony przez Zamawiającego w zakresie co najmniej: OC, AC, NNW. Leasingodawca Wykonawca) wyrazi zgodę na samodzielny wybór ubezpieczyciela pojazdu przez Zamawiającego. Polisa będzie uwzględniać fakt, że właścicielem auta jest leasingodawca (Wykonawca), a ubezpieczający (Zamawiający) jedynie z niego korzysta, nie będzie zawierać żadnych wyłączeń od odpowiedzialności, ubezpieczenie musi być do pełnej wartości auta i od wszelkich ryzyk. Opłata za ubezpieczenie, w takim przypadku, będzie stanowiła osobną wierzytelność Zamawiającego wobec Wykonawcy i nie zostanie ujęta w ratach leasingowych.6. Wymagany okres gwarancji, przy zachowaniu poniższych warunków:−min. 24 miesięczny okres gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne oraz adaptacje;−min. 24 – miesięczny okres gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów;−min. 36 – miesięczny okres gwarancji na powłoki lakiernicze ambulansu;−min. 144 – miesięczny okres gwarancji na perforację nadwozia;
−min. 36– miesięczny okres gwarancji na zabudowę medyczną wraz z wyposażeniem pojazdu, liczony od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji.
Dostarczone asortymenty będące wyrobami medycznymi muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.).Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego.7.Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem „równoważności” rozwiązania w szczególności rozumie się: wykazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze – opisane daną normą lub znakiem – parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubatura, gęstość, kształt, kolorystyka, struktura, rodzaj materiału i komponentu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.8) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ – do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.11.41.21

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU A1 W FORMIE LEASINGU Z OPCJĄ WYKUPU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 324652.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PRIME CAR MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polanki 4, 80-308 Gdańsk
Kod pocztowy: 80-308
Miejscowość: GDAŃSK
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 399321.96

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 399321.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 399321.96
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.