eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWymiana instalacji sanitarnych w żłobku nr 2



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie nr 510433782-N-2021 z dnia 2021-07-09 r.
Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku:

Wymiana instalacji sanitarnych w żłobku nr 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 22158003770000, Ul. Gen. Andersa 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 59 842 67 49
faks: 59 842 67 56
e-mail: zlobki.slupsk@wp.pl
www: zlobkislupsk.mojbip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji sanitarnych w żłobku nr 2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą instalacji sanitarnych wraz z remontem łazienek i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Żłobka nr 2 w Słupsku przy ul. ul. 3-go Maja 78
2. W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności następujący zakres prac zgodny z dokumentacją projektową:
Zadanie obejmuje wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z remontem trzech łazienek z brudownikami, które znajdują się przy salach zabaw dla dzieci, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w tym: trzech toalet personelu, pralni, magla oraz kuchni ze zmywalniami (na parterze i piętrze). Prace remontowe ogólnie obejmują:
a) demontaż i utylizacja istniejącego wyposażenia i instalacji sanitarnej wraz ze skuciem płytek;
b) wymianę stolarki drzwiowej i zamurowanie otworów rewizyjnych;
c) wprowadzenie nowej instalacji elektrycznej i pracę
d) pracj do nowej armatury;
e) zabudowanie instalacji za pomocą konstrukcji lekkiej (karton-gips.) z przebiciem do otworów wentylacyjnych, wykonanie sufitu podwieszanego;
wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB) oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.33.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 322081.26 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Floor Artur Chadacz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Złota 1
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 396159.95

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 396159.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 396159.95
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 305 ust 2 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
art. 305 pkt 2 ustawy PZP. Zamawiający w dniu 14 maja 2021r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.). Do dnia składania ofert tj.
31 maja 2021r. nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.