Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Dostawa laptopa/tableta z akcesoriami
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 077 777
faks: 322 077 395
e-mail: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa laptopa/tableta z akcesoriami
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BAI.272.2.19.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Laptopa/Tableta 2w1 LENOVO Yoga C640-13IML (81UE007TPB) wraz z akcesoriami
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Powyższy tryb jest niewłaściwy, właściwym trybem jest art 6a ust 1 Ustawy z dn. 2 marca 2020r o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz. 374 z późn.zm) Uzasadnienie faktyczne: W związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się wirusa Covid-19 istnieje potrzeba zakupu laptopa-tableta (2w1) co pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa pracowników – nie tylko podczas trwającej pandemii – przy obsłudze osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niesłyszących podczas tłumaczenia online (m.in. ze względu na brak konieczności podchodzenia klienta do stanowiska
i sprzętu pracownika, łatwiejszą dezynfekcję urządzenia). W trakcie tłumaczenia konsultant BOK będzie miał także możliwość korzystania ze swojego komputera.
Mobilność tego rozwiązania (waga, konstrukcja itp.) będzie także pozwalała na swobodne podejście do właściwego merytorycznie stanowiska (czy to w sprawach paszportowych, obywatelstwa, czy też cudzoziemców), co znacznie ułatwi udzielenie klientowi pomocy. Z kolei dotykowy ekran urządzenia pozwoli na łatwiejszą nawigację przez osoby ze szczególnymi potrzebami.
Oprócz możliwości pomocy online przez tłumacza języka migowego, urządzenie będzie także umożliwiało pokazanie klientowi na ekranie np. treści internetowych, do których klient sam nie potrafił dotrzeć.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2995.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śliwkowa 1
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Niekanin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3683.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3683.85
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu "Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Sprzedaż i dostawa komputerów oraz urządzenia mobilnego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa laptopów poleasingowych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.