eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup jednorazowych wyrobów z włókniny



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie nr 510434375-N-2021 z dnia 2021-07-28 r.
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie:

Zakup jednorazowych wyrobów z włókniny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Zakup związany z:
- trwającym od 20 marca 2020r., stanem epidemii na terenie Rzeczpospolitej Polski,
- rozpoczęciem dnia 29 października 2020r.,działalności, jako dodatkowej filii CSK MSWiA w Warszawie, przez ,,COVID-19 Stadion Narodowy-Szpital Tymczasowy’’ w celu zapewnienia opieki nad pacjentami dotkniętymi chorobą wywołaną wirusem SARS-CoV-2,
- decyzją Ministra Zdrowia z dnia 30 października 2020r., DBO.532.2.22.2020.1 nakładającą na CSK MSWiA w Warszawie obowiązek zaopatrzenia ww. lokalizacji tymczasowej w wyroby medyczne, produkty lecznicze, inne środki. Konieczne jest zaopatrzenie CSK MSWiA w ŚOI, w tym w jednorazowe wyroby z włókniny, w celu ochrony przed zarażeniem wirusem SARS-CoV-2 pracowników wykonujących procedury medyczne

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 64726510000000, ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 508 18 09
faks: 22 845 64 57
e-mail: zamowieniapubliczne@cskmswia.pl
www: www.cskmswia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup jednorazowych wyrobów z włókniny

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 156/COVID/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prześcieradło ochronne celuloza w rolce 50cmx80m – 450sztuk, prześcieradło fizelinowe 160x200 – 2500sztuk, prześcieradło podfoliowane wzmocnione – 3000sztuk

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 18.14.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zakup związany z:
- trwającym od 20 marca 2020r., stanem epidemii na terenie Rzeczpospolitej Polski,
- rozpoczęciem dnia 29 października 2020r.,działalności, jako dodatkowej filii CSK MSWiA w Warszawie, przez ,,COVID-19 Stadion Narodowy-Szpital Tymczasowy’’ w celu zapewnienia opieki nad pacjentami dotkniętymi chorobą wywołaną wirusem SARS-CoV-2

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17675 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Neomed Barbara Stańczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kajki 18
Kod pocztowy: 05-501
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 19089

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19089
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19089
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.