To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
DOSTAWA SPRZĘTU DLA POTRZEB SOR, ZRM, OiT ORAZ ODDZIAŁU UROLOGII
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 563722-N-2020
Numer ogłoszenia: 540148871-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 54 412 94 13
faks: 54 412 94 13
e-mail: szpital_wloclawek@interia.pl
www: www.szpital.wloclawek.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA SPRZĘTU DLA POTRZEB SOR, ZRM, OiT ORAZ ODDZIAŁU UROLOGII
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/60/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu dla potrzeb SOR, ZRM, OiT oraz Oddziału Urologii dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w następującym asortymencie:
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr od 2A do 2Ź niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sprzęt do respiratora Oxylog 2000
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35993.86 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DRÄGER POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44272.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44272.45
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt do respiratora Supportair
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 2. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 2, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Sprzęt do aparatu do znieczuleń TITUS, FABIUS TIRO, PRIMUS
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 3. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 3, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Sprzęt do kapnografu Novametrix
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 4. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 4, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Sprzęt do monitora ICP do pomiaru RR śródczaszkowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: COMEF Sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 2
Kod pocztowy: 40-719
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24300.00
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt do defibrylatora Defi Max
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 6. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 6, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Butelki (płuczki tlenowe do reduktorów)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, iż cena najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 7 nie mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie posiada możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 7, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Sprzęt do aparatu do znieczulenia VATO Mindray
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 8. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 8, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Sprzęt do respiratora SV 300 Mindray
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 9. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 9, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Sprzęt do kardiomonitora FX 2000, FX 2000 P, FX 3000 MD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30590.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BILLMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krypska 24/1
Kod pocztowy: 04-082
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33037.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33037.20
Waluta: PLN
NAZWA: Papier do defibrylatora DefiMax
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 11. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 11, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Układ oddechowy i filtr do respiratora Medumat Standard 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 12. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 12, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Filtr bakteryjny do ssaka Accuvac na potrzeby ZRM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6056.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BERYL MED POLAND Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6540.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6540.48
Waluta: PLN
NAZWA: Koc termoizolacyjny dwuwarstwowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2160.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2332.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2332.80
Waluta: PLN
NAZWA: Igła do nakłucia opłucnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5100.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BERYL MED POLAND Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5508.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5508.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zestaw do upustu krwi na potrzeby SOR
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 16. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 16, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pułapka wodna do układu oddechowego do respiratora Monnal T75
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 17. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 17, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Prowadnice wielorazowe do trudnej intubacji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 18. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 18, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Przedłużacz do przewodów oddechowych i dren do podawania tlenu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36700.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39636.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39636.00
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt do respiratora Evita V300
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2643.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DRÄGER POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2855.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2855.39
Waluta: PLN
NAZWA: Część nr 20A : Sprzęt do respiratora Evita V300
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7430.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIAMEDITEK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 58
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8024.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8024.40
Waluta: PLN
NAZWA: Igły do znieczuleń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AESCULAP Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11340.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11340.00
Waluta: PLN
NAZWA: Rury do aparatu do znieczuleń do Pracowni MRI DAMECA
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 22. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 22, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Część nr 22A: Rury do aparatu do znieczuleń do Pracowni MRI DAMECA
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 22A. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 22A, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Cewniki urologiczne – różne rodzaje)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, iż oferta jedynego Wykonawcy, który złożył ofertę w zakresie części nr 23, podlega odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w części nr 23.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 23, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zestaw do przezskórnej przetoki nerkowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 223700.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o. sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 241596.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 241596.00
Waluta: PLN
NAZWA: Układ oddechowy do respiratora transportowego PARAPAC plus model 310
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, iż cena najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 25 nie mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie posiada możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 25, gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSAŻENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU WŁOCŁAWEK
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Południu" na terenie wokół Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Budżet Obywatelski 2021r.)
- "Budowa budynku dydaktyczno - warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu"
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025 roku z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Zakup urządzenia do ciągłego nieinwazyjnego monitorowania oraz pomiarów cisnienia tetniczego
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- dostawa sprz. med. (fot. toal.- prysznic.), jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu
- GUM2025ZP0012 - Dostawa aparatury do pomiaru danych biomedycznych, zamrażarki niskotemperaturowej, wytrząsarki typu Vortex - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.