eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekPełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa Powiatowego Centrum Zdrowia"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-24

Ogłoszenie nr 510435740-N-2021 z dnia 2021-09-24 r.
Powiat Włocławski:

Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa Powiatowego Centrum Zdrowia"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777038-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540403604-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Włocławski, krajowy numer identyfikacyjny 91086855300000, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 54 230 46 00
faks: 54 230 46 71
e-mail: starostwo@powiat.wloclawski.pl
www: www.wloclawski.pl, www.bip.wloclawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa Powiatowego Centrum Zdrowia"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.1.37.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji
zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Powiatowego Centrum Zdrowia” w okresie realizacji zadania,
odbioru robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi robót budowlanych w szczególności poprzez nadzór
inspektorów nadzoru, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, inżynieryjnej – drogowej.
Wymagana przez zamawiającego ilość pobytów na budowie inspektora/ów nadzoru w danej
specjalności minimum 1 raz w tygodniu. W trakcie intensyfikacji robót w danej specjalności ilość
pobytów tygodniowych inspektora/ów nadzoru może zwiększyć się do 3 pobytów. Ilość pobytów na
budowie jest kryterium oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie wezwanie nadzoru inwestorskiego -
inspektora/ów na każde żądanie w sytuacjach wymagających jego/ich udziału lub bytności na budowie
i jego/ich czasu reakcji w ciągu maksymalnie12 godzin od wezwania. Przez czas reakcji Zamawiający
rozumie podjęcie przez inspektora/ów działań mających na celu rozwiązanie problemu na budowie
poprzez jeśli tego wymaga sytuacja: przyjazd, rozwiązanie problemu telefonicznie, czy drogą
e-mailową. Czas reakcji jest kryterium oceny ofert. 2. Szczegółowy opis obowiązków inżyniera
kontraktu przy realizacji przedmiotowego zadania zawierają – zał. nr 5 do SIWZ – wzór umowy oraz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 6 do SIWZ. 3. Dokumentacja projektowa – zał. nr
6 do SIWZ na zadanie „Budowa Powiatowego Centrum Zdrowia” dostępna na stronie internetowej
Zamawiającego pod adresem: https://pow-wloclawski.rbip.mojregion.info/zp-272-1-33-2020-budowapowiatowego-
centrum-zdrowia/ 4. Przewidywany okres gwarancji i rękojmi od wykonawcy robót
budowlanych - Minimalny 5 lat, maksymalny 7 lat. 5. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania
przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia
oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13
lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie
przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie
stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 175000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: MBI Spółka z o.o.
Email wykonawcy: biuro@mbigroup.pl
Adres pocztowy: ul. Wojskowa 11
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: AMP Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojskowa 11
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 215250.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 207328.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1305300.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.