eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkZakup maszyny czyszcząco-polerującej TASKI ergodisc omni



Ogłoszenie z dnia 2021-09-28

Ogłoszenie nr 510435818-N-2021 z dnia 2021-09-28 r.
Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.:

Zakup maszyny czyszcząco-polerującej TASKI ergodisc omni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zakup dokonywany jest w ramach projektu „Pomorscy medycy – bezpieczni w pracy, bezpieczni dla pacjentów” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 5.4.2 Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 22041530500000, ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 55 6460264
faks: 55 6460235
e-mail: sekretariat@pcz.net.pl
www: www.pcz.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Podmiot leczniczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup maszyny czyszcząco-polerującej TASKI ergodisc omni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup maszyny czyszcząco-polerującej TASKI ergodisc omni

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 42.99.50.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
W związku z trwającą epidemią COVID-19 i potrzebą utrzymania podmiotu leczniczego na bardzo wysokim standardzie higieniczno-sanitarnym wystąpiła u Zamawiającego konieczność zabezpieczenia spółki w dodatkowe urządzenia niezbędne do szybkiego i skutecznego zwiększenia bezpieczeństwa pracowników i pacjentów, jako działanie celowe i konieczne, w związku z ochroną życia i zdrowia ludzi.
W celu zabezpieczenia szpitala w sprzęty niezbędne do ochrony zdrowia publicznego zaistniała pilna potrzeba zakupu dodatkowych urządzeń dezynfekcyjnych, nie dopuszczając do opóźnień w codziennej pracy oddziałów.
Zawarcie umowy na zasadach określonych w ustawie pzp, w związku z bardzo wysokim prawdopodobieństwem szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 (VI fala COVID-19)i koniecznością ochrony zdrowia publicznego jest niemożliwe, dlatego zarząd postanowił udzielić zamówienia zgodnie z treścią art. 6a 1. ustawy o COVID-19, do zamówień na usługi lub dostawy niezbędne do przeciwdziałania COVID-19 nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36585.36 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: "OPTIMAL"Dariusz Jackiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M.Reja 3
Kod pocztowy: 80-404
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 44999.99

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44999.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44999.99
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.