To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-10-03
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Przeciwdziałanie COVID-19 w powiecie ostródzkim”, na realizację którego Zamawiający zamierza pozyskać środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Numer ogłoszenia: 614339-N-2020
Numer ogłoszenia: 540527883-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 89 642 98 89
faks: 89 642 98 85
e-mail: sekretariat@pcpr.ostroda.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): FZ-COVID.252.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w tym:
1) Część 1- Dostawa maseczek jednorazowych;
2) Część 2- Dostawa maseczek bawełnianych;
3) Część 3- Dostawa osłon twarzy;
4) Część 4- Dostawa dozowników automatycznych;
5) Część 5- Dostawa sterylizatorów powietrza.
2. Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w § 18 SIWZ.
3. Miejsce dostawy- siedziba Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty transportu oraz wnieść we własnym zakresie i na własny koszt cały dostarczony asortyment.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa maseczek jednorazowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7317.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 21
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11800.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa maseczek bawełnianych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11707.32 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7392.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21254.40
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa osłon twarzy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie- w części 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Wszystkie oferty, które zostały złożone w części 3 zostały odrzucone.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.
NAZWA: Dostawa dozowników automatycznych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie- w części 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Wszystkie oferty, które zostały złożone w części 3 zostały odrzucone.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.
NAZWA: Dostawa sterylizatorów powietrza
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie- w części 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Wszystkie oferty, które zostały złożone w części 3 zostały odrzucone.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG
- ZP/4/TP2/2025 Dostawa odzieży oraz obuwia dla personelu szpitala
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.