Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Zapytanie o ofertę cenową zakupu towaru - meble biurowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 815 320 615
faks: 815 322 359
e-mail: wi_lublin@ijhars.gov.pl
www: https://www.gov.pl/web/wijhars-lublin/zamowienia-publiczne
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.gov.pl/web/wijhars-lublin/zamowienia-publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zapytanie o ofertę cenową zakupu towaru - meble biurowe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamawiany mebel
1.Komoda
2.Szafka zamykana na klucz
3.Szafa ubraniowa
4.Biurko
5.Kontener z 3 zamykanymi szufladami
6.Stół konferencyjny
7.Krzesło czarne pikowane DC 2 Velvet lub równoważne
8.Krzesło szare pikowane DC 2 Velvet lub równoważne
9.Ława Selena okrągła ze stali chromowanej ze szkłem dymionym lub równoważna
10.Fotel SOFT lub równoważny
11.Biurko (z wbudowanym kontenerem z 3 zamykanymi szufladami)
12.Biurko (z wbudowanym kontenerem z 3 zamykanymi szufladami)
13.Biurko (z wbudowanym kontenerem z 3 zamykanymi szufladami)
14.Biurko (z wbudowanym kontenerem z 3 zamykanymi szufladami)
15.Krzesło TAK TIK lub o równoważne
Kolorystyka Dąb Nelson - grubość płyty 28 mm.
Kolorystyka Olcha miodowa – grubość płyty 25 mm.
Szczegóły i wymiary zamawianych mebli są dostępne na stronie internetowej WIJHARS Lublin
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytanie ofertowe na podstawie 2 ust.1 pkt1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Niniejsze postępowanie prowadzone jest jako zapytanie o cenę nie przekraczającej 130.000,00 zł netto bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.