Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
"Zakup i dostawa testów antygenowych na badanie zakażenia wirusem Sars-Cov-2 w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 081 466-55-82
faks: 081 466-55-81
e-mail: biuro@dpsmtk.lublin.eu
www: http://www.dpsmtk.lublin.eu/
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.dpst.bip.lublin.eu/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup i dostawa testów antygenowych na badanie zakażenia wirusem Sars-Cov-2 w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie na zakup i dostawę testów antygenowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6200
Waluta: pln
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie Art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Na podstawie:
Art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2021 r. Poz. 1129, 1598) w związku z:
Ustawą o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 374) tj. z dnia 16 października 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. Poz. 1842) oraz
Regulaminem udzielania zamówień publicznych Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Nr 18/2021 z dnia 20.05.2021 r.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Rozbudowa drogi krajowej nr 76 w ramach zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu DK76 w m. Jedlanka.
- 7/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy jednorazowych naczyń do maceratora
- Dostawa mat treningowych dla Polskiego Czerwonego Krzyża LOO
- Dostawa taśm i siatek ginekologicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn: "Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku dojazdu do mostu w Annopolu od km 175+502 do km 176 + 025
- Usługi wsparcia serwisowego dla systemów informatycznych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i kwasku cytrynowego na potrzeby Stacji Dializ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
- sukcesywne dostawy materiałów medycznych i wszczepialnych do zabiegów z zakresu okulistyki
- "Sukcesywna dostawa jednorazowych czepków, maseczek i podkładów"
- Dostawa produktów leczniczych do magazynu apteki SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powt. 2
- Materiały jednorazowe do endoskopowych operacji zatok
- Sukcesywna dostawa materiałów bariatrycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.