Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki przy Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Krośnicach - 2022 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322983/01
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Zamówienie udzielono w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
telefon: 713 846 180
faks: 713 846 180
e-mail: info@schronisko.krosnice.pl
www: ssm-krosnice.biuletyn.net/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki przy Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Krośnicach - 2022 rok
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy
Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Krośnicach – 2022 r. ,których asortyment
szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w formularzu cenowym.
3.4 Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w załączniku nr 1.1 są wielkościami
orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Podane ilości artykułów żywnościowych nie stanowią więc ostatecznego rozmiaru
zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiot
zamówienia lub ilości osób żywionych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do
zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych
dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
3.5 Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w
rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków
spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu
oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach
żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016r. poz. 1154).
3.6 Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający wskazuje, że gwarantowana
(minimalna) ilość artykułów, które zostaną zamówione przez Zamawiającego to 70 % ilości
w zakresie każdego z wyspecyfikowanych w załączniku nr 1.1 artykułów żywnościowych. W
pozostałym zakresie Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do skorzystania z prawa
opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu
ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
3.7 Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje
sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
składanym przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy.
3.8 Miejscem dostarczania Zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia
stołówki przy Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w budynku Zespołu Szkół w Krośnicach,
ul. Parkowa 14 – wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń
stołówki. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego dokona wyznaczona przez
Zamawiającego osoba. Odbiór powinien być potwierdzony odpowiednim dokumentem
odbioru, przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę. Po dokonaniu kontroli jakości
dostarczanych produktów nastąpi przyjęcie towaru.
3.9 Jako termin dostawy rozumie się datę i godzinę złożenia podpisu przez osoby
upoważnione do odbioru ze strony Zamawiającego na dokumencie odbioru towaru.
3.10 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami
i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z
bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
3.11 Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki
przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za
dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu oraz
zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na
własny koszt.
3.12 Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu
ponosi Wykonawca. Szczegółowe terminy dostaw Zamawiający będzie podawać
Wykonawcy telefonicznie, faksem, bądź drogą elektroniczną.
3.13 Dostawy mają być realizowane, w zależności od potrzeb, na bieżąco partiami, według
odrębnych zleceń Zamawiającego. Realizacja zlecenia powinna nastąpić w ciągu 24 godzin.
Dostawa towarów od poniedziałku do soboty odbywać się będzie według harmonogramów
wyszczególnionych w umowach projektowych części dostaw.
3.14 Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku braków ilościowych i
jakościowych. Wówczas uznaje się, iż Wykonawca nie dotrzymał warunków dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż dnia następnego, dostarczyć na
własny koszt i ryzyko brakujący asortyment i/lub wymienić wadliwy asortyment na nowy
wolny od wad. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostawy w całości
również w przypadku braku okazania przez Wykonawcę dokumentów sanitarnych i
jakościowych.
3.15 W przypadku niedostarczenia zamówionego towaru w terminie, stwierdzenia
niezgodności w zakresie dostawy ze złożonym zamówieniem lub zakwestionowania jakości
poszczególnych produktów, ich oznakowania lub niezgodności ze złożoną ofertą, w celu
zaspokojenia potrzeb związanych z prawidłowym funkcjonowaniem stołówki –
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego
dostawcy w ilości i asortymencie niezrealizowanej w terminie dostawy, albo rezygnacji z
części lub całości dostawy w danym dniu.
3.16 W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu
Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy danej
partii towaru.
3.17 W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejszeniu ulegnie odpowiednio wielkość
przedmiotu i wartość zamówienia o wielkość tego zakupu.
3.18 Dostarczone produkty powinny spełniać najwyższe normy jakościowe, wagowe
wymagane dla danej grupy asortymentu, terminy przydatności do spożycia oraz wymogi
sanitarno-epidemiologiczne koniczne do zapewnienia higieny przy dostawach artykułów
spożywczych wymagających chłodzenia, nie wymagających chłodzenia. Dostarczone
produkty powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na
terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie
wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty
powinny być bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie. Wyroby winny być
oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, tzn. zachowaniem dobrych praktyk
produkcyjnych (GMP), dobrych praktyk higienicznych (GHP) oraz zasad systemy
bezpieczeństwa żywności – systemu HACCP. Towar musi być pełnowartościowy.
3.19 Dostarczane produkty muszą mieć termin spożycia, nie krótszy niż 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba że przepisy ogólne stanowią inaczej.
3.20 Każda dostarczana partia produktów będzie identyfikowalna. W zakresie
identyfikowalności zamawiający wymagał będzie dołączenia do każdej dostawy, według
partii produkcji, atestu produktu. Opakowanie z dostarczanymi produktami powinno
posiadać oznakowania, o których mowa w art. 48 i 49 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171 poz. 1225), przynajmniej:
− nazwą produktu, skład produktu
− nazwą producenta,
− masą zawartości opakowania,
− terminem przydatności do spożycia lub okresem przechowywania,
− warunkami przechowywania,
− identyfikacją partii produktu.
3.21 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawi się nazwa konkretnego produktu –
należy przyjąć, że Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie
ofert na produkty równoważne, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie
przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na
celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego
produktu. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie
charakter przykładowy.
3.22 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający
nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
3.23 Każdą ewentualną zmianę w stosunku do zamawianego towaru lub jego ilości
Wykonawca winien wcześniej skonsultować z Zamawiającym, tzn. w terminie
umożliwiającym dokonanie takiej zmiany.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 80000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Grzegorz Jankowski
Email wykonawcy: biuro@janmas.pl
Adres pocztowy: Szkolna 36
Kod pocztowy: 56-320
Miejscowość: Krośnice
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 72516.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72516.15
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 56 w Szczecinie
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.