Ogłoszenie z dnia 2019-02-05
Ogłoszenie nr 510495-N-2019 z dnia 2019-02-05 r.
Politechnika Łódzka, Akademickie Centrum Sportowo-Dydaktyczne PŁ "Zatoka Sportu": Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Łódzka, Akademickie Centrum Sportowo-Dydaktyczne PŁ "Zatoka Sportu", krajowy numer identyfikacyjny
000001583, ul.
Al. Politechniki
10
,
93-590
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426312479, +48426312479, e-mail
dorota.szczawinska@p.lodz.pl, katarzyna.zakrzewska@p.lodz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.zatokasportu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.p.lodz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Politechnika Łódzka, Budynek A 28, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, Kancelaria, wejście ze szczytu wschodniego budynku
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10
Numer referencyjny:
ACSD.DO.383.2.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10, zwanego dalej ACSD lub Obiektem, z podziałem na części: 1) część nr 1 polegająca na serwisie urządzeń firmy BSH, 2) część nr 2 polegająca na serwisie urządzeń firmy MERCOR, 3) część nr 3 polegająca na serwisie urządzeń firmy MENERGA, 4) część nr 4 polegająca na serwisie urządzeń firmy SWEGON, 5) część nr 5 polegająca na serwisie urządzeń firmy COOL, 6) część nr 6 polegająca na serwisie urządzeń firmy COLT, 7) część nr 7 polegająca na serwisie urządzeń firmy Systemair.
II.5) Główny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
12 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie realizowane w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. (dla części nr 1-7) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie (umowę) obejmujące świadczenie usług w zakresie serwisów urządzeń wentylacji i klimatyzacji, przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, a wartość brutto usług w tym zakresie i okresie wynosi co najmniej 40 000,00 zł i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga:
- W przypadku, gdy ww. zakres usług będzie stanowił część usług o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo usługi, o których mowa powyżej.
- W przypadku Wykonawców, którzy wykażą wartość usług w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy te podane kwoty po średnim kursie Narodowego Banku Polskiego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
2. (dla części nr 1-7) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne, uprawniające do wykonywania pracy przy urządzeniach, instalacjach i sieciach elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie:
- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
- urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW,
- urządzeń aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji do urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW,
3. (dla części nr 1-7) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy przy urządzeniach, instalacjach i sieciach elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie:
- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
- urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW,
- urządzeń aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji do urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50kW,
4. (dla części nr 3,5,6) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą certyfikat dla personelu wykonującego czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania, a także naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, zawierających substancje kontrolowane oraz odzysku substancji kontrolowanych z tych urządzeń, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2018 r. poz. 2221 z późn. zm.),
5. (dla części nr 1-7) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą zaświadczenie o wpisie do wykazu osób uprawnionych do kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2018 r. poz. 1984),
6. (dla części nr 1) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą certyfikat lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń BSH potwierdzający, że osoba posiada kwalifikacje w zakresie: bieżącej eksploatacji i obsługi technicznej wentylatorów oddymiających
i napowietrzających BSH,
7. (dla części nr 2) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą certyfikat lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń MERCOR potwierdzający, że osoba posiada kwalifikacje w zakresie: bieżącej eksploatacji i obsługi technicznej klap ppoż., klap dymowych i zaworów odcinających ppoż. MERCOR,
8. (dla części nr 3) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą certyfikat lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń MENERGA potwierdzający, że osoba posiada kwalifikacje w zakresie: bieżącej eksploatacji i obsługi technicznej urządzeń wentylacyjnych MENERGA,
9. (dla części nr 4) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą certyfikat lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń SWEGON potwierdzający, że osoba posiada kwalifikacje w zakresie: bieżącej eksploatacji i obsługi technicznej urządzeń wentylacyjnych SWEGON,
10. (dla części nr 5) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą certyfikat lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń COOL potwierdzający, że osoba posiada kwalifikacje w zakresie: bieżącej eksploatacji i obsługi technicznej agregatu wody lodowej COOL,
11. (dla części nr 6) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą certyfikat lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń COLT potwierdzający, że osoba posiada kwalifikacje w zakresie: bieżącej eksploatacji i obsługi technicznej żaluzji Coltlite COLT,
12. (dla części nr 7) dysponuje co najmniej 1 osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającą certyfikat lub równoważny dokument wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń Systemair potwierdzający, że osoba posiada kwalifikacje w zakresie: bieżącej eksploatacji i obsługi technicznej wentylatorów napowietrzających Systemair,
13. (dla części nr 3, 5, 6) posiada certyfikat dla przedsiębiorcy odpowiedni do wykonywania przez personel Wykonawcy czynności związanych z substancjami kontrolowanymi lub fluorowanymi gazami cieplarnianymi, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2018 r. poz. 2221 z późn. zm..).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (zestawienie złożonych ofert i podanie kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), Wykonawca przedstawia oświadczenie Zamawiającemu o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6.9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3.1. niniejszej SIWZ, składają dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, (Dz. U. 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu oceny spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ,
3. Wykaz środków zarządzania środowiskowego, które Wykonawca będzie mógł zastosować w celu wykonania zamówienia publicznego, dla wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.1.2.3.12. SIWZ (dla części nr 3, 5, 6). Wzór Wykazu środków stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), 2. pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy) 4. oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-13, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10 - część nr 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr 1 polega na serwisie urządzeń firmy BSH wskazanych w załączniku A do SIWZ dla części nr 1.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10 - część nr 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr 2 polega na serwisie urządzeń firmy MERCOR wskazanych w załączniku A do SIWZ dla części nr 2.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10 - część nr 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr 3 polega na serwisie urządzeń firmy MENERGA wskazanych w załączniku A do SIWZ dla części nr 3.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10 - część nr 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr 4 polega na serwisie urządzeń firmy SWEGON wskazanych w załączniku A do SIWZ dla części nr 4.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10 - część nr 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr 5 polega na serwisie urządzeń firmy COOL wskazanych w załączniku A do SIWZ dla części nr 5.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10 - część nr 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr 6 polega na serwisie urządzeń firmy COLT wskazanych w załączniku A do SIWZ dla części nr 6.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Serwis urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ Zatoka Sportu w Łodzi przy al. Politechniki 10 - część nr 7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr 7 polega na serwisie urządzeń firmy Systemair wskazanych w załączniku A do SIWZ dla części nr 7.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 30/2025
- Świadczenie usług przeglądu i konserwacji urządzeń chłodniczych i klimatyzacji oraz elementów współpracujących
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych na przejściach granicznych województwa podlaskiego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.