To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. "Edukacja w Gminie Głusk"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 12, Edukacja, kwalifikacje i kompetencje 12.6 Kształcenie ogólne w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnego Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
Numer ogłoszenia: 587506-N-2020
Numer ogłoszenia: 540193685-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 817 518 760
faks: 817 518 650
e-mail: sekretariat@glusk.pl
www: ugglusk.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. "Edukacja w Gminie Głusk"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.23.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia pn.: Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn.: „Edukacja w Gminie Głusk” jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do czterech Szkół Podstawowych na terenie Gminy Głusk:
1) Szkoła Podstawowa im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce, Kalinówka 78, 21-040 Świdnik,
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
4) Szkoła Podstawowa im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Wilczopolu-Kolonii, Wilczopole-Kolonia 97, 20-388 Lublin.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Edukacja w Gminie Głusk”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje 12.6. Kształcenie ogólne w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
3. Zamawiający podzielił zamówienia na części i zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia.
Część I: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a cz. I, 1b cz. I, 1c cz. I i 1d cz. I do niniejszego SIWZ.
Część II: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a cz. II, 1b cz. II, 1c cz. II i 1d cz. II do niniejszego SIWZ.
4. Miejsce dostawy zgodnie z ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ.
5. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
- Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne i wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1a cz. I, 1b cz. I, 1c cz. I i 1d cz. I oraz 1a cz. II, 1b cz. II, 1c cz. II i 1d cz. II - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne
i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i były wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
- Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danej placówki.
- Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z Zamawiającym (ewentualnie w sobotę za zgodą Zamawiającego).
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć i wnieść wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować/zainstalować sprzęt, który tego wymaga.
- w cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na ceną oferty, w szczególności koszty transportu, dostawy i ewentualnego montażu
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. „Edukacja w Gminie Głusk” cz. I” Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego” w wyniku prowadzonego postępowania wyłoniona jako najkorzystniejsza ofertę Wykonawcy: 13p sp. z o.o. Wykonawca, po dokonaniu wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej złożył pismo, którym poinformował Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy w sprawie w/w zamówienia publicznego. Następnie, mocą art. 94 ust. 3 (dla procedury odwróconej analogicznie art. 24 aa ust. 2 pzp) Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert pozostałych i wybrał ofertę Wykonawcy Softrix. Wykonawcy Softrix również poinformował Zamawiającego, że nie jest w stanie podpisać wiążącej umowy na dostawę przedmiotu zamówienia. Zgodnie z utrwalonym stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych „W sytuacji gdy wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia umowy, zamawiający dokonuje wyboru kolejnej «najkorzystniejszej oferty» spośród ofert pozostałych bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny (...). Powyższe oznacza, że zostaje wybrana oferta następna w kolejności i uprawnienie powyższe przysługuje zamawiającemu tylko raz. Inne rozumienie tego przepisu mogłoby bowiem prowadzić w wyjątkowych sytuacjach do obowiązku wyboru oferty najmniej korzystnej, jeżeli wszyscy wyżej sklasyfikowani wykonawcy odmówiliby podpisania umowy, co byłoby wprost sprzeczne z zasadą celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi (arg. z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych...), a także celem przepisów ustawy, którym jest m.in. wybór oferty najkorzystniejszej” (Zob. Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 9 z 2012 r. s. 22).
Mając na uwadze powyższe działania Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 7, ponieważ nie można zawrzeć umowy w sprawie zamówienia publicznego, która nie podlegałaby unieważnieniu.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione
NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego i wyposażenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 203037.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 2
Kod pocztowy: 37-200
Miejscowość: Przeworsk
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 165491.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 621869.55
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska.
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- "Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.