To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Przebudowa dróg na terenie Gminy Łapy w ramach Funduszu Dróg Samorządowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 599795-N-2020
Numer ogłoszenia: 540217142-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 857 152 251
faks: 857 152 256
e-mail: admin@lapy.podlasie.pl
www: bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa dróg na terenie Gminy Łapy w ramach Funduszu Dróg Samorządowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): I.7013.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa dróg na terenie Gminy Łapy w ramach Funduszu Dróg Samorządowych”. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: CZĘŚĆ I „ Przebudowa ulicy Cmentarnej w Łapach” w następującym zakresie: - wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - przebudowa i budowa zjazdów do działek, - budowa ciągu pieszo-rowerowego - budowa chodników, - budowa robót wykończeniowych, - wykonanie oznakowania, - wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami. CZĘŚĆ II „ Przebudowa ulicy Wyspiańskiego w Łapach” w następującym zakresie: - wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - przebudowa i budowa zjazdów do działek, - budowa ciągu pieszo-rowerowego - budowa chodników, - budowa robót wykończeniowych, - wykonanie oznakowania, - wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami. CZĘŚĆ III „ Przebudowa ulicy Siedleckiego i ul. Cygańskiego w Łapach” w następującym zakresie: - wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - przebudowa i budowa zjazdów do działek, - budowa chodników, - budowa robót wykończeniowych, - wykonanie oznakowania, - wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami. CZĘŚĆ IV „ Przebudowa ulicy Nowy Rynek i ul. Armii Krajowej w Łapach” w następującym zakresie: - wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - przebudowa i budowa zjazdów do działek, - budowa chodników, - budowa robót wykończeniowych, - wykonanie oznakowania, - wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami. CZĘŚĆ V „ Przebudowa drogi nr 106548B i nr 106550B w miejscowości Płonka Kościelna” w następującym zakresie: - wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - przebudowa i budowa urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - przebudowa i budowa zjazdów do działek, - budowa chodników, - budowa robót wykończeniowych, - wykonanie oznakowania, - wykonanie robót towarzyszących związanych z ww. pracami. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Zamawiający przekazuje również przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ) jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiarów przygotowanych przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączone do SIWZ przedmiary, stanowią jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. 3. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w Dokumentacji Projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy tj.: „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego” oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią podmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 4. Zagospodarowanie materiału z rozbiórek należy do Wykonawcy. Miejsce wywozu gruzu, urobku wraz z utylizacją pozostaje w gestii Wykonawcy i stanowi jego koszt, niezależnie od zasugerowanej w przedmiarze robót odległości takiego wywozu. Pozyskany destrukt asfaltowy po sfrezowaniu nawierzchni przekazać dla Zamawiającego. Elementy brukowe w dobrym stanie należy przekazać dla zamawiającego. 5. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. 6. Wykonawca wykona na własny koszt wszelkie niezbędne badania i próby oraz przekaże Zamawiającemu dokumenty wymagane w tym m.in.: inwentaryzację powykonawczą, dokumentację powykonawczą. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiający, w zakresie wszystkich robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawców), na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy. 8. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami. 9. Dokładne określenia dot. zatrudnienia osób zawiera rozdział VII siwz. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 Pzp przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa ulicy Wyspiańskiego w Łapach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3252532.26 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - lider konsorcjum
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kolejowa 28
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: Altor Sp. z o.o. - partner konsorcjum
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kolejowa 28
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1921875.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3280540.55
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) do poprawy cyberbezpieczeństwa w sieci IT w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.