To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Przebudowa drogi gminnej działka ewid. nr 466 ul. Ks. Okońskiego w km 0+000 do km 0+458,21 w m. Bircza.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 603670-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 016 672 60 91
faks: 016 672 53 41
e-mail: pawelm@bircza.pl
www: www.bircza.biuletyn.net
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa drogi gminnej działka ewid. nr 466 ul. Ks. Okońskiego w km 0+000 do km 0+458,21 w m. Bircza.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej działka ewid. nr 466 ul. Ks. Okońskiego w km 0+000 do km 0+458,21 w m. Bircza.”
Zakres robót od km 0+000 do km 0+458,21 tj.: 458,21 m
1. Opis stanu istniejącego - stan projektowany
Ulice: Ks. Okońskiego objęta opracowaniem jest drogą gminną, niepubliczną
( klasa D ), o kategorii ruchu KR1. Ulica Ks. Okońskiego, posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o spadku daszkowym, o szerokości zmiennej 4,50 – 3,50 - 4,20 m, ograniczoną obustronnie krawężnikiem betonowym oraz prawostronnym chodnikiem odcinkowo z kostki betonowej i płyt betonowych chodnikowych. Na odcinku od km 0+000 do km 0+118 stan techniczny nawierzchni jezdni jest bardzo zły, jezdnia posiada bardzo duże zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym. Występują w niej duże ubytki, wyboje oraz koleiny podłużne, po wykonanej w poprzednim okresie kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej. Na dalszym odcinku od km 0+135 do km 0+155 jezdnia jest znacznie zawężona do szer. 3,50 m. Na pozostałym odcinku szerokość jezdni wynosi 4,20 m. Wzdłuż krawężników betonowych po obu stronach występują ścieki betonowe, które są w złym stanie technicznym, spękane,
z zaniżeniem 12 – 20 cm do istniejącej krawędzi bitumicznej, co stanowi zagrożenie bezpieczeństwa ruchu. Po stronie prawej do przyległych nieruchomości są wykonane zjazdy bramowe z kostki betonowej i w innym utwardzeniu. W km 0+320,00 po stronie prawej jezdni w pasie drogowym, zlokalizowana jest studnia wody pitnej, która zgodnie z ustaleniami z inwestorem winna pozostać w istniejącej lokalizacji. Spływ wód opadowych z ulicy odbywa się powierzchniowo do istniejących 3 studzienek ściekowych. Dalej wody opadowe kierowane są do istniejącej kanalizacji deszczowej kd 500 z wylotem do otwartego rowu ziemnego i dalej spływ wód odbywa się otwartym rowem ziemnym do istniejącego w ul. J. Słowackiego wlotu do kanalizacji deszczowej kd 500. Istniejące studzienki ściekowe są w złym stanie technicznym i wymagają przebudowy. Istniejący otwarty rów ziemny jest rozmyty, wymaga odbudowy
i umocnienia dna i skarp na całym odcinku.
2. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych
Planowana inwestycja związana z przebudową dróg – ulic, będzie wykonana
w większości w śladzie istniejącym, z częściową korektą łuków poziomych
i odcinkowego przesunięcia trasy. W ulicy Okońskiego na odcinku od km 0+287 do km 0+367 projektuje się przesunięcie osi jezdni w prawo, z lokalizacja jezdni w granicach działki o nr ewid. 466. Początek przebudowy ul. Ks. Okońskiego przyjęto w km 0+000,00 od granicy pasa drogowego ul. Bieszczadzkiej, zaś koniec do granicy pasa drogowego ul. Szkolnej w km 0+458,21.
● Klasa drogi D (dojazdowa),
● Prędkość projektowa: Vp=30 km/h,
● szerokość jezdni: 4,00 m,
● lewostronna opaska 0,50 m,
● prawostronna opaska 1,50 m,
● nawierzchnia bitumiczna,
● zjazdy bramowe istniejące
● odwodnienie ulic istniejące
Zaprojektowano przebudowę drogi w śladzie istniejącym z korektą łuków poziomych, polegającą na wykonaniu nowego krawężnika betonowego na ławie betonowej, wykonaniu poszerzeń jezdni o pełnej konstrukcji, wyrównaniu istniejącej konstrukcji jezdni masą bitumiczną, skropieniu podłoża emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zaprojektowano również wykonanie obustronnych opasek z kostki betonowej ograniczonej obrzeżem betonowym.
W celu uporządkowania spływu wód opadowych zaprojektowano wymianę i przebudowę istniejących studzienek ściekowych oraz oczyszczenie i umocnienie skarp istniejącego rowu drogowego.
3. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni
Konstrukcję przebudowy nawierzchni drogi zaprojektowano w oparciu o przeprowadzoną wizję w terenie oraz ustalenia zawarte z Zamawiającym. Przyjęto następujące konstrukcje:
3.1 Konstrukcja jezdni ul. Ks. Okońskiego na odcinku od km 0+000,00 do km 0+172,00
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM
• wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną
• istniejąca konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
3.2 Konstrukcja jezdni ul. Ks. Okońskiego na odcinku od km 0+172,00 do km 0+458,21
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• skropienie między warstwowe emulsją asfaltową C60 B3 ZM
• istniejąca konstrukcja jezdni
3.3 Konstrukcja opaski ul. Ks. Okońskiego o nawierzchni z kostki betonowej
• warstwa ścieralna – kostka brukowa betonowa o grub. 8 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grub. 4 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 15 cm
• podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 25 cm
3.4 Konstrukcja opaski ul. Ks. Okońskiego o nawierzchni z kostki betonowej
• warstwa ścieralna – kostka brukowa betonowa o grub. 6 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grub. 4 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 10 cm
• podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm
3.5 Konstrukcja jezdni na odcinkach wymagających wymiany konstrukcji, na poszerzeniach jezdni oraz w ciągu rozebranego ścieku betonowego – ul. Ks. Okońskiego
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
• skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 15 cm
• podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 25 cm
3.6 Krawężniki betonowe ul. Ks. Okońskiego
• krawężnik betonowy 15 x 30 cm oraz 15 x 22 cm ( najazdowy )
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grub. 5 cm
• ława betonowa o grub. 15 cm, klasa betonu C12/15
• podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 10 cm
• istniejące podłoże gruntowe, zagęszczone do Is=0,98
3.7 Obrzeża betonowe ul. Ks. Okońskiego
• obrzeże betonowe 6 x 20 cm oraz 8 x 30 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grub. 5 cm
• ława betonowa o grub. 15 cm, klasa betonu C12/15
• podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 10 cm
• istniejące podłoże gruntowe, zagęszczone do Is=0,98
4. Odwodnienie
System odwodnienia jezdni ulic i pasa drogowego pozostaje bez zmian. Przy przebudowie drogi projektuje się wymianę istniejących urządzeń (studzienki ściekowe) odbudowę rowów i umocnienie istniejącego otwartego rowu ziemnych, z zachowaniem spadku dna rowu w kierunku istniejącego wlotu do kanalizacji deszczowej kd 500. Projekt nie wprowadza zmian kierunków i sposobu odprowadzania wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego.
W związku z odbudową i wymianą istniejących urządzeń wodnych (studzienki ściekowe, umocnienie rowu), która ma na celu odtworzenie ich pierwotnej funkcji z zachowaniem istniejących parametrów, nie wymaga się wykonania pozwolenia wodnoprawnego w myśl zapisów Dz. U. z roku 2012 poz. 145, art. 9 ust. 2, punkt
Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz
do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt
i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 13 (godziny 800-1430).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 415130.08 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „USŁUGOWIEC” Marcin Krzysztan
Email wykonawcy: marcin5148@op.pl
Adres pocztowy: Wola Węgierska 1
Kod pocztowy: 37-560
Miejscowość: Pruchnik
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 461811.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 461811.81
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI BIRCZA
więcej: przetargi BIRCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.