eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont szatni z natryskami w strefie fitness(Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528502-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Żoliborz" m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz:

Remont szatni z natryskami w strefie fitness(Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597511-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Żoliborz" m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz, krajowy numer identyfikacyjny 16077929000000, ul. Potocka 1, 01-652 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 8324550 w. 112
faks: 228 324 555
e-mail: osir@osir-zoliborz.waw.pl
www: www.osir-zoliborz.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont szatni z natryskami w strefie fitness(Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-6/OSIR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont szatni z natryskami w strefie fitness (Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz)

1. Informacje ogólne

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu w pomieszczeniach sanitarnych :
- męskich o łącznej powierzchni 54,81 m2 składających się z szatni, toalety, wc dla niepełnosprawnych, natrysków;
- damskich o łącznej powierzchni 53,58 m2 składających się z szatni, toalety, wc dla niepełnosprawnych, natrysków.

2. Zakres robót budowlanych:

- Demontaż skrzydeł drzwiowych
- Demontaż przegród natryskowych
- Demontaż osprzętu (suszarek, pojemników na mydło, pojemników na papier, wyposażenia dla NP)
- Demontaż baterii umywalkowych i natryskowych, zaworu czerpalnego, umywalek
i ustępów oraz pisuarów
- Demontaż grzejników
- Demontaż elementów uzbrojenia rurociągu
- Rozebranie wykładziny ściennej z płytek
- Rozebranie ścianek z cegieł
- Wykucie bruzd
- Rozebranie posadzek z płytek
- Demontaż sufitów podwieszonych
- Wywiezienie gruzu
- Ułożenie przewodów w tynku, wymiana wyłączników, przycisków, gniazd wtyczkowych w obudowie uszczelnionej ze stykiem uziemiającym
- Demontaż rurociągów stalowych
- Wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, do baterii, mieszaczy itp.
- Połączenie instalacji c.o. projektowanej z pionami istniejącymi z rur PE-X
- Płukanie instalacji oraz próby szczelności instalacji wodociągowych
- Przeczyszczenie wpustów
- Montaż wpustów ściekowych z kratą ze stali nierdzewnej, wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW
- Montaż odpływów liniowych prysznicowych
- Montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych – ościeżnice z anodowanego aluminium, skrzydła drzwiowe w ramie z anodowanego aluminium, poszycie
z laminatu poliestrowego, założenie klamek z rozetami
- Wykonanie systemowych ścianek ustępowych z drzwiami – z HPL
- Wykonanie systemowych ścianek prysznicowych z drzwiami z płyt wodoodpornych
- Przygotowanie i gruntowanie ścian, wklejenie taśmy uszczelniającej na powierzchniach pionowych, izolacje i uszczelnienia z elastycznej masy uszczelniającej w pomieszczeniach wilgotnych na powierzchniach pionowych
- Licowanie ścian płytkami ceramicznymi szkliwionymi o wymiarach 20x20 cm na klej metodą zwykłą
- Osadzenie listew wykończających przy licowaniu ścian płytkami
- Obsadzenie luster
- Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych
- Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej - przygotowanie podłoża, gruntowanie podłoża preparatem gruntującym, wklejenie taśmy uszczelniającej na powierzchniach poziomych
- Izolacje i uszczelnienia z elastycznej masy uszczelniającej w pomieszczeniach wilgotnych na powierzchniach poziomych
- Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki 30x30 cm antypoślizgowe min. R10 układane na klej metodą kombinowaną
- Montaż sufitów podwieszonych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami
z włókien mineralnych wodoodpornych
- Montaż osprzętu (suszarek, pojemników na mydło, pojemników na papier - osprzęt
z demontażu)
- Dostawa i montaż poręczy umywalkowych dla NPS, poręczy WC uchylnych dla NPS, poręczy WC stałych dla NPS, krzesełek prysznicowych uchylnych dla NPS, poręczy kątowej "L" dla NPS
- Dostawa i montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym, postumentów porcelanowych do umywalek
- Dostawa i montaż umywalek pojedynczych porcelanowych dla niepełnosprawnych
- Dostawa i montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z porcelany 'kompakt', montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z porcelany 'kompakt' dla niepełnosprawnych, montaż pisuarów
- Montaż zaworów czerpalnych ze złączką do węża, zaworów umywalkowych
- Dostawa i montaż baterii umywalkowych stojących, baterii umywalkowych stojących jednouchwytowych dla niepełnosprawnych
- Dostawa i montaż baterii natryskowych podtynkowych mieszaczowych i baterii natryskowych z natryskiem przesuwnym
- Dostawa i montaż grzejników stalowych dwupłytowych i drabinkowych


3. Wymagania związane z realizacja zamówienia

Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania
w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów ( jest to warunek odbioru robót).
Próbki farby, glazury i terakoty należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przed zamówieniem.

Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania budowlanego, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nieuwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych.
Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu robót remontowych, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych.
W trakcie prac prowadzone będą normalne zajęcia w budynku istniejącym. Musi to uwzględniać organizacja robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich.
4. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej

1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2019.1843 ze zm.).
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności
w trakcie realizacji zamówienia, tj. roboty remontowe:
- roboty demontażowe
- roboty instalacyjne
- układanie płytek
- roboty montażowe

W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
4. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana
w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych
tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy
o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt 9) i 10) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności.
6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiący jednocześnie załącznik nr 9 do SIWZ oraz:
a) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy;
c) Przedmiar robót – załącznik nr 8b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 202634.35 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: KONSBUD Usługi Budowlano – Techniczne Arkadiusz Pękacz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Henryka Brodatego 55a lok. 1
Kod pocztowy: 02-496
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: WAW-Inż. Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Robinii 13 A
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 238000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 238000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 288257.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.