eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont elewacji budynku pływalni wraz z wymianą gresu na schodach, tarasach i podjazdach dla osób z niepełnosprawnościami (Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510528504-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Żoliborz" m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz:

Remont elewacji budynku pływalni wraz z wymianą gresu na schodach, tarasach i podjazdach dla osób z niepełnosprawnościami (Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596398-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Żoliborz" m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz, krajowy numer identyfikacyjny 16077929000000, ul. Potocka 1, 01-652 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 8324550 w. 112
faks: 228 324 555
e-mail: osir@osir-zoliborz.waw.pl
www: www.osir-zoliborz.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku pływalni wraz z wymianą gresu na schodach, tarasach i podjazdach dla osób z niepełnosprawnościami (Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-5/OSIR/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont elewacji budynku pływalni wraz z wymianą gresu na schodach, tarasach i podjazdach dla osób z niepełnosprawnościami (Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie). 1.Informacje ogólne Przedmiotowy budynek Ośrodka Sportu i Rekreacji o zróżnicowanej wysokości, posiada 2 kondygnacje nadziemne i jedną podziemną. Teren budynku ogrodzony. Budynek jest ocieplony. Elewacja jest w ogólnym stanie technicznym dostatecznym. Wymaga miejscowej naprawy uszkodzeń (wystąpiły zacieki, odspojona farba elewacyjna od podłoża, uszkodzenia styropianu). Elewacja została umyta, wymaga miejscowego odkurzenia. Budynek w 2007 r. był remontowany w zakresie uszczelnienia ścian fundamentów w poziomie podbasenia wraz z ukształtowaniem terenu, remontem tarasów i schodów, remontem elewacji w zakresie wykonania termoizolacji w miejscach przemarzania, malowaniu lub myciu elewacji, wykonaniu obróbek, uzupełnieniu fragmentów, naprawie elewacji. 2.Zakres robót budowlanych: a)Zabezpieczenie terenu budowy b)Montaż i demontaż rusztowań c)Naprawa uszkodzeń elewacji (miejscowo) w zakresie wypełnienia szczelin pionowych i poziomych, zeskrobaniu odspojonej farby, uzupełnienie ubytków d)Miejscowe wyczyszczenie elewacji e)Gruntowanie podłoży f)Malowanie elewacji farbą elewacyjną silikonową z zachowaniem istniejącej kolorystyki na wszystkich ścianach budynku wykończonych wyprawą elewacyjną g)Malowanie powierzchni pod samonośnymi tarasami h)Umycie czterech zadaszeń z płyt poliwęglanowych i)Wymiana nawierzchni schodów i pochylni z płytek ceramicznych. Wymiana na schodach frontowych i tylnych. Okładziny schodów w kolorze piaskowym nie podlegają wymianie. j)Usunięcie istniejących oraz wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych mrozoodpornych na wszystkich ścianach pokrytych płytkami(również na słupach i cokołach) k)montaż listew narożnikowych ochronnych l)demontaż i ponowny montaż balustrad i pochwytów m)montaż wycieraczki zewnętrznej n)usunięcie gruzu budowlanego z utylizacją 3.Wymagania związane z realizacja zamówienia Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów ( jest to warunek odbioru robót). Płytki mrozoodporne antypoślizgowe o klasie R 10,na stopnicach ryflowane o wymiarach 30x30 z zachowaniem istniejącej lub zbliżonej kolorystyki. Farba elewacyjna silikonowa z zachowaniem istniejącej kolorystyki (jasnozielona i ciemnozielona). Malowanie elewacji farbami sylikonowymi Przed przystąpieniem do malowania elewacji należy ją wyczyścić. Następnie należy dwukrotnie zagruntować gruntem głęboko penetrującym. Malować dwukrotnie farbą sylikonową w suchy słoneczny dzień. Nie pozwalać na zbyt duże zawilgocenie elewacji. Próbki farby i gresu należy przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającemu do akceptacji przed zamówieniem. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania budowlanego, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nieuwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych. Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu robót remontowych, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych. W trakcie prac prowadzone będą normalne zajęcia w budynku istniejącym. Musi to uwzględniać organizacja robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. Należy zabezpieczyć istniejącą roślinność na czas prowadzonych robót, a w przypadku zniszczenia odtworzyć w uzgodnieniu z Zamawiającym. Elementy znajdujące się na elewacji, takie jak centrala wentylacyjna należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. 4.WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA OSÓB NAUMOWĘ O PRACĘ (KLAUZULE SPOŁECZNE) 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2019.1843 ze zm.). 2.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
13.10.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=1d64308b-379d-4d23-82d6-ca98d1cb4779
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=1d64308b-379d-4d23-82d6-ca98d1cb4779 5/17
Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. a) roboty remontowe: -roboty demontażowe, skucie płytek, zeskrobanie farby - gruntowanie i malowanie elewacji -układanie płytek gresowych -wszelkie roboty wykonywane na rusztowaniu W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 4. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określone w § 10 ust. 1 pkt 9) i 10 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiący jednocześnie załącznik nr 9 do SIWZ oraz: a) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; c) Przedmiar robót – załącznik nr 8b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 256106.65 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: POSEJDON Instalatorstwo Sanitarno-Gazowe Marek Pszczoła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orląt Lwowskich 52 m 20
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 312325.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 312325.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 713403.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.