To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Modernizacja pomieszczeń sauny oraz wypoczynków, natrysków wraz z modernizacją systemu wentylacji (Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 595704-N-2020
Numer ogłoszenia: 540199074-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 022 8324550 w. 112
faks: 228 324 555
e-mail: osir@osir-zoliborz.waw.pl
www: www.osir-zoliborz.waw.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Modernizacja pomieszczeń sauny oraz wypoczynków, natrysków wraz z modernizacją systemu wentylacji (Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-4/OSIR/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja pomieszczeń
sauny oraz wypoczynków, natrysków wraz z modernizacją systemu wentylacji (Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w
Dzielnicy Żoliborz). Informacje ogólne Teren inwestycji położony jest przy ul. Potockiej 1 w Warszawie. Budynek Ośrodka
Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz to istniejący obiekt sportowy z 1999 r., wielofunkcyjny z basenami, saunarium, salami
do ćwiczeń, gabinetami masażu, zespołem sanitarnym etc. Konstrukcja budynku- układ słupów żelbetowych, wypełnienie i
podziały -ściany budynku murowane, cegła pełna, grubość muru 24 cm. Wewnątrz ścianki działowe, murowane z cegły pełnej,
wydzielające pomieszczenia. Parametry projektowanej modernizacji: - powierzchnia użytkowa - 83 m² Zakres robót
budowlanych: - wyburzenie ścianek działowych; - roboty demontażowe - skucie istniejącej posadzki oraz płytek ściennych
zgodnie z dokumentacją projektową - wykonanie nowych otworów, przebić, a także zamurowanie istniejących otworów; -
wykonanie ścianek działowych; - wykonanie instalacji elektrycznej; - Przeniesienie instalacji wod-kan do nowych punktów; -
Przeniesienie kratek odpływowych mniejszych w nowe miejsca; - Modernizacja wentylacji mechanicznej wraz z podłączeniem
i uruchomieniem centrali wentylacyjnej - Montaż łaźni parowej wg technologii; - montaż sauny fińskiej wg technologii: -
Położenie płytek ściennych w pomieszczeniu; - Montaż kabiny z sauną infrared; - Położenie płytek podłogowych oraz
fugowanie; - Montaż armatury i ceramiki, kratek odpływowych, baterii natryskowych; - montaż drzwi; - montaż oświetlenia,
systemów teletechnicznych; - montaż bramek; - modernizacja istniejącej podrozdzielni oraz zakup i montaż nowej
podrozdzielni obsługującej jedynie modernizowane pomieszczenia oraz nową centralę wentylacyjną, wpięcie do rozdzielni
głównej budynku, wykonanie schematu, uziemienie urządzeń - podłączenie wentylatorów łazienkowych Uwaga: Zamawiający
posiada projekt branży architektonicznej oraz sanitarnej. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zleca wykonanie i
przekazanie Zamawiającemu rzutu instalacji elektrycznej powykonawczo. Wykonawca dokona doboru automatyki i sterowania
dla centrali wentylacyjnej. Zamówieniem objęta jest również dostawa i montaż elementów wyposażenia wymienionych w
dokumentacji projektowej. Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do
zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć, a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. W
trakcie prac prowadzone będą normalne zajęcia w budynku istniejącym. Musi to uwzględniać organizacja robót i
zabezpieczenie zaplecza. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót. Wymagania związane z realizacją zamówienia Zamawiający w przedmiotowym
postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz. U.2019.1843 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji
zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby
zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Warunek, o
którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub
wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji
zamówienia, tj. a) roboty budowlane - prace przygotowawcze, demontażowe - prace murowe - wykończenie ścian - wymiana
stolarki drzwiowej b) roboty elektryczne - ułożenie przewodów kablowych - montaż podrozdzielni - montaż gniazd i
oświetlenia - pomiary c) roboty sanitarne - montaż centrali wentylacyjnej - montaż kanałów wentylacyjnych - pomiary W
trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy
odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i
dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku
wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie
Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej
dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) poświadczoną za
zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących
w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać
zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego
podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL
pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj
umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o
9.10.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=d01177b6-eb3f-4746-899b-f500e3ef9cc9
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=d01177b6-eb3f-4746-899b-f500e3ef9cc9 5/16
zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia
oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze
wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby
uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności
zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w §
10 ust. 1 pkt 9) i 10) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez
Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co
do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie
kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do wzoru umowy
stanowiący jednocześnie załącznik nr 9 do SIWZ oraz: a) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) Dokumentacja
projektowa - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; c) Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; d)
Przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 357657.24 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ARCHJO LTD Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ługi 6
Kod pocztowy: 95-010
Miejscowość: Stryków
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 439500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 439500.00
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Wykonanie kabin saun,łaźni parowej, lodopadu
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przez Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiszni Małej w formule zaprojektuj i wybuduj
- "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy osobowej dostosowanej do przewożenia osób ze szczególnymi potrzebami
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radwanicach.
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.