To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-01
Dostawa mebli i wyposażenie do wyremontowanego oddziału szpitalnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie realizowane w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna, Działania 9.1 Infrastruktura zdrowia
Numer ogłoszenia: 600563-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 94 34 88 147
faks: 94 34 88 103
e-mail: piotr@swk.med.pl
www: www.swk.med.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli i wyposażenie do wyremontowanego oddziału szpitalnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TP.382.127.2020 JK
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Część nr 1 – Meble i wyposażenie dodatkowe; 2. Część nr 2 – Wyposażenie
gospodarcze; 3. Część nr 3 – Kamery; 4. Część nr 4 – Rolety i moskitiery okienne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.15.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Meble i wyposażenie dodatkowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części nr 1 (meble i wyposażenie dodatkowe) zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp – postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnianiu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie:
Zamawiający nie określił w SIWZ elementów wyposażenia, które zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych muszą być wyrobami medycznymi.
Istnieją również rozbieżności między wymiarami podanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu ofertowym, np. w tabeli nr 8 (opis: długość 2100 mm (+/- 50 mm), szerokość max 800 mm, wysokość min od 570 do 880 mm; formularz: szerokość 2130, głębokość 820, wysokość 565-895) czy tabeli nr 22 (opis: szerokość 575 mm (+/- 5 mm), głębokość 280 mm (+/- 5 mm), wysokość 265 mm (+/- 5 mm); formularz: szerokość 575, głębokość 305, wysokość 1750).
Brak szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla szafy ubraniowej na nóżkach. Brak w formularzu ofertowym kozetki z tabeli nr 3.
NAZWA: Wyposażenie gospodarcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39931.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Formed Sp. z o.o. Sp.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśnianka 97
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49115.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55399.20
Waluta: PLN
NAZWA: Kamery
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na dostawę mebli i wyposażenia do wyremontowanego oddziału szpitalnego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zostało unieważnione w zakresie części nr 3 (kamery) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie:
Wykonawca Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa zaoferował kamery do izolatek, których producentem jest firma Tronus Polska Sp. z o. o.. Na wezwanie do wyjaśnień Wykonawca nie przedstawił żadnych dowodów w postaci dokumentacji technicznej producenta ww. kamer. Stworzona przez Wykonawcę karta katalogowa przesłana w dniu 13.11.2020 r. wraz z uzupełnionymi dokumentami, zawiera tylko skopiowane wymagane parametry Zamawiającego ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Strona internetowa Wykonawcy nie potwierdza, by Wykonawca był producentem kamer, ponieważ Wykonawca oferuje na niej tylko meble. Z Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że Wykonawca zajmuje się m. in. produkcją, naprawą i konserwacją mebli, sprzedażą, wynajmem i dzierżawą samochodów oraz sprzedażą hurtową artykułów użytku domowego.
Z dostępnych dla Zamawiającego źródeł tj. KRS, strona internetowa Wykonawcy nie wynika, aby Wykonawca był producentem zaoferowanych kamer.
NAZWA: Rolety i moskitiery okienne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części nr 4 (rolety i moskitiery okienne) zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych do apteki szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa opatrunków, przylepców, opatrunków specjalistycznych, pieluchomajtek, antyseptyków skórnych oraz pianki pielęgnacyjno - myjącej na potrzeby SZGiChP w Koszalinie
- Dostawa produktów żywnościowych dla 7 oddziałów Żłobka Miejskiego w Koszalinie na rok 2025-2026 - 10 zadań
- "Zaprojektowanie i budowa dwóch kolumbariów w formie rotundy trzykondygnacyjnej na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie".
- Prowadzenie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Przeprowadzenie szkoleń zgodnie z Konwencją STCW 78/95 dla funkcjonariuszy Straży Granicznej
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. " Kształcimy dla pracy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - wyposażenie (etap II)
- IR.ZP.271.2.2025 Budowa Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Gródek - pierwsze wyposażenie
- Wyposażenie Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne Przedszkolaki (...)"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.